luie pony ???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Omar

Berichten: 175
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Leiden

luie pony ???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-03 00:17

Iemand enig idee wat je met een shetlander moet doen die nie wil lopen, aan de longeer lijn is ie echt nie vooruit te branden, ik krijg me nie in draf,zelfs nie als ik 'm een tik met de zweep geef of goed kwaad word.
Ik dacht eerst dat het lag aan te weinig voedingsstoffen, omdat het land waar die op staat helemaal kaal is, maar ik voer 'm over het algemeen toch wel bij. Nu moet ik ook toegeven dat ik een tijdje wegens medische redenen weinig met 'm heb gedaan, maar er is echt helemaal niets uit te krijgen. Wat moet ik hier nou mee??? Verward

groetjes maartje

ekkenel

Berichten: 8
Geregistreerd: 16-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 19:49

vooral oppassen met bijvoeren, een shet is zo hoefbevangen.

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 20:47

Ik denk dat zn conditie is verminderd omdat je minder hebt gedaan met em,door die medische reden.of hij is gewoon lui,en kliert hij je gewoon,in het 1e geval rustig opbouwen,door bv. te wandelen...en het 2e geval,moet je nog meer doorzetten op den duur geeft hij wel toe

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 22:22

Het kan ook zijn dat hij longeren gewoon verschikkelijk saai vindt. (ken daar ook een paar gevallen van). en tja het is een shet>eigenwijs!

Omar

Berichten: 175
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-03 23:35

Daar hebben jullie wel allemaal gelijk in, maar hij hoort toch gewoon naar me te luisteren, maar op het moment reageerd íe gewoon nergens op, en das zo zwaar frustrerend. Meneer doet alleen wat ie zelf wil.
Maar ik denk dat ik dan voorlopig maar met 'm ga wandelen en daarna maar verder kijken.
In iedergeval bedankt voor het advies allemaal OK dan!

groetjes maartje en omar

snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 17:49

hey maartje omar vind longeeren apsoluud niet saai .bij jade deed ie het maar al te graag zelfs zonder longeerzweep *LOL* .ik denk dat omar gewoon zn conditie achteruit is gegaan en dat ie een beetje lui is .

ik bel je nog wel *LOL*
en geef een kus aan omar groetjes sanne & snoocky