verbrand zijn neus

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
oliveira

Berichten: 105
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Den Hoorn (Z-H)

verbrand zijn neus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-03 19:28

Me paardje verbrand zo erg ze neus dat ze s´morgens al op stal gaat en sávonds pas weer het weiland in kan. Maar toch haal ik der s´morgens rond 9 uur met al een knal rode neus ervan af. Het wordt zo erg dat der neus al vanmorgen open was gegaan. geen zon die er scheen. Verward Maar goed maar wel rood en open. Verdrietig
Maar wat doen jullie er aan zonnebrand creme helpt maar even.

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 19:30

bekijk de weesrvoorspelling: vanaf donderdag veel regen, dan is het opgelost!
Ik hoorde net op tv dat het natste najaar ooit wordt verwacht, dus..... jouw probleem is van de week opgelost, als het tenminste zonnenbrand is!

Nerootje

Berichten: 2172
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 19:31

Misschien een hogere factor? Ik had eerst factor 10 hielp niet nu heb ik factor 30 en dat gaat wel goed, je hebt ook factor 60 misschien moet je dat eens proberen. Of iets voor een baby huid. Suc6 in ieder geval

Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 19:55

tip:
neem een oud doekje (vaat doekie ofzo) en een goedkoop halster van een euro of 3-4, en naai dat doekje aan de neusriem van het halster, zo kan het paard wel grazen, maar de neus niet verbranden

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 20:55

[ITP] MirageGidran is haremdame! (tegen zonnebrand)
bij deze topic heb ik een foto gezet van Mirage, zij heeft een zelfgemaakt touwhalster om met een oud badstoflapje aan de neusriem genaaid tegen de zonnebrand, binnen een week zaten er weer haren op haar neus! bovendien helpt zonnebrandcreme factor 30 (kruidvat bv.) ook heel goed!

oliveira

Berichten: 105
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Den Hoorn (Z-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-03 15:34

Ik doe er al factor 50 op. Maar ben nu aan het proberen met een lapje over de neus(als ze het laat zitten). Maar wat kan ik sávonds als afkoeling doen Dan alleen aftersun.