wat kan ik het beste met mijn gemaaide gras doen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-01 21:44

Ik wil het graag gebruiken voor mijn paard, maar hoe kan ik het het beste bewaren of laten drogen?? Heeft er iemand tips voor mij?? I hope so!!

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 21:54

Ik zou het zeker niet op een grote hoop gooien. Wij hebben achter ons huis een park waar laatst het gras gemaaid was, dat hadden wij verzameld om een grasgevecht te doen. Na 2 dagen is het helemaal geel en nat...Niet echt lekker voor je paardje denk ik... Verward Haha! Ik weet niet hoe je het dan moet bewaren of laten drogen...Tja, ik ben niet zo slim Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 22:00

hoi
Is het gazon gras?
Dan zou ik het zeker weg gooien want daar krijgen ze heel vlug kloiek van.
En ander gras niet teveel maaien ineens maar steeds een stukje wat je wilt geven.
En zeker niet op een hoop doen want dan gaat het broeien. Als het warm aanvoelt mag je het nooit geven.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 10:57

gemaaid gras gaat gauw schimmelen

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 12:33

Ik ben het met de anderen eens. Je kunt het beter met je andere tuinafval op een hoop gooien en er compost voor je tuin van maken, met wat paardenpoep er dan bij is het ideaal voor je tuin.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 14:11

licht er aan wat voor gas het is.
Wanner het gazon gras is, dan MAG je het niet voeren, kan gevaarlijk zijn omdat het zo dun en fijn is. Wanneer het bergras weide gras enzv is, moet het binnen 2 dagen op zijn, GEEL gras, is heeel gevaarlijk voor paarden, kunnen ze koliek van krijgen,

groetjes lara