Paard en school..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 19:59

Ik ga nu naar 4HAVO dus dat word een moeilijk jaar volgens veel mensen, ik had het dit jaar al moeilijk. mijn pony staat ong. 10/15 min. fietsen van mijn huis. Ik had heel veel huiswerk en bijna geen tijd voor hem maar wilde perse elke dag gaan en als het WIL zal het echt lukken;)

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 21:34

Ik ga nu naar het 2e jaar HBO dier/veehouderij>Paardenhouderij.
Heb Eldina gekocht in februari '03. voor die tijd had ik al verzorgpaarden die ik als eigen mocht behandelen, moest ik dus ook elke dag heen.
Ik ben dus ook elke dag bij Eldientje, en tot nog toe gaat t eigenlijk wel heel okee, had bijna in 1 jaar mn P gehaald, maar doordat mn stage in t water viel dus niet. Anyway, waar een wil is, is een weg!
PS: Eldina staat op een pensionstal, 150 euro all-in.
Ik werk 2 avonden in de week, van ong. 4 uur tot half 8
mn vader sponsort me een beetje, en de rest betaal ik zelf, dat wil prima.

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 21:56

Ik doe dit jaar examen, dus zal wel wat minder tijd hebben.. maar ik denk dat het wel zal lukken. Wel zie ik op tegen de opleiding daarna, ik ga in elk geval niet op kamers, maar ik denk dat ik niet zoveel tijd zal hebben. Waarschijnlijk niet om 2 paarden te rijden Scheve mond
Dus waarschijnlijk verkoop ik mijn merrie, maar wie weet zit het allemaal mee, en kan ik ze beide gewoon houden en rijden!