Wie kent Easy Boy?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Steefje

Berichten: 999
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Limburg

Wie kent Easy Boy?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-03 19:46

Het is alweer 7 maanden geleden dat ik mijn lieve pony, Easy Boy heb moeten laten inslapen. Hij was al 6 weken aan het sukkelen met zijn gezondheid (hoefzweren, vermageren, koorts-aanvallen, sloom etc.). Zijn toestand verslechterde met de dag en toen hij ook nog eens koliek-verschijnselen en bloed in zijn ontlasting kreeg, heb ik hem laten opnemen in de kliniek in Utrecht. Hier hebben ze 2 weken geprobeerd om hem weer gezond te krijgen, maar aangezien dit niet lukte en Boy veel pijn had, heb ik besloten om hem in te laten slapen.
Ik mis mijn paardje nog steeds verschrikkelijk. Ik kan er wel steeds beter mee omgaan, maar toch heb ik nog vaak van die dagen dat ik een huilerig rot gevoel heb, omdat ik hem zo ongelooflijk mis. Dit is weer zo`n rotdag, daarom heb ik dit topic geopend, misschien dat het me wat opvrolijkt. Ik hoop dat iemand hem herkent, dat zou ik echt geweldig vinden.

Ik heb Easy Boy op 1 september 1998 gekocht en ben vanaf het moment dat ik hem kreeg, altijd op zoek geweest naar informatie over zijn verleden.
Ik kocht hem van Pol Jorissen, die op dat moment bedrijfsleider was van manege "de Daalderhof", in Oirsbeek in Limburg. Op deze manege zou hij een paar maanden hebben gestaan. Waar hij stond, voordat hij naar de Daalderhof kwam, ben ik nooit te weten gekomen.

Easy boy was op het moment dat ik hem kocht ongeveer 5 jaar. Ik had geen papieren bij hem gekregen, dus hij zou iets ouder/jonger geweest kunnen zijn op dat moment. Zijn stokmaat was 1,52 m. Hij was een vos met blonde manen, zijn staart was iets donkerder dan zijn manen. Hij had een paar witten haren bij het kruintje tussen zijn ogen, verder had hij geen aftekeningen. Hij had wel een kale plek op zijn schoft, met witte haren er omheen, van een oude schoftwond.
Op de site (www.geocities.com/easyboys_horsepage) staat een uitgebreide beschrijving met veel foto`s.

Ik zou het nog steeds ontzettend leuk vinden om wat informatie over zijn verleden te krijgen. Vooral een foto zou ik geweldig vinden.

Afbeelding
Er staan nog een paar foto`s in m`n profiel en een heleboel op de site(link staat ook in m`n profiel).


_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 19:51

ik wens je veel sterkte nog het was een mooi paardje denk maar aan de mooi dinegn met hem kan je alleen helaas niet helpen over zijn verleden sorry

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

Steefje

Berichten: 999
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-03 08:24

Dank je...

Is er echt niemand die hem (her)kent?

https://www.petpictures-andmore.nl/ : Een ander licht op je mooiste foto`s

Steefje

Berichten: 999
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-03 16:59

*schop*

https://www.petpictures-andmore.nl/ : Een ander licht op je mooiste foto`s


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Trendiction en 76 bezoekers