hoeveel proeven maximaal per paard per wedstrijddag?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-01 13:43

Ik ben vragen voor een quiz aan het maken en probeer ze niet al te makkelijk te maken.

Maar weet iemand het antwoord op deze vraag:

Hoeveel dressuurproeven mag een paard maximaal op 1 dag lopen?

Er zitten haken en ogen aan, omdat je natuurlijk met meerdere ruiters op een paard mag starten en misschien ook wel meerdere wedstrijden op een dag (geloof ik niet, maar ik weet het niet zeker).

Heeft iemand de reglementen in de buurt?

Oh ja, voor andere quizvragen (met drie multiplechoice antwoordmogelijkheden waarvan een goede) hou ik me van harte aanbevolen. Leef je uit, mag over dressuur, maar ook anatomie, fokken, harnachement etc. gaan.

Iemand creatief en tijd over?????
De quiz wordt 'random'zodat je iedere keer als je op de site komt andere vragen krijgt, dit betekent alleen wel dat ik een flinke database met leuke vragen moet maken, en geloof me, de eerste tien gaan nog wel, maar ik ben een beetje "op" Verward

homer
Berichten: 181
Geregistreerd: 13-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 21:10

Hoi Marja !
Je mag maximaal met 2 ruiters op 1 paard starten.
Het maximaal aantal proeven is 2 per combinatie, dus 4 in totaal !
Verder ben ik niet zo Crea-Bea met vraag-en-antwoord-spelletjes, maar toch heel veel succes ermee !

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-01 21:16

Dank je, had ik het toch goed, maar ik moest het even zeker weten, beetje flauw als de antwoorden in de quiz niet goed zijn!

Andere "Crea-Bea's" misschien Verward

Kom op jongens, 1 multiplechoice vraag per persoon met drie antwoordmogelijkheden, als heel bokt meewerkt...