Afzichtelijke rijkleding voor boven je rijbroek?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Afzichtelijke rijkleding voor boven je rijbroek?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-03 16:11

Ik zat een tijdje terug wat catalogussen door te bladeren en kwam daar ook allerlei kleding voor op je rijbroek tegen, vestjes en truitjes enzo in allerlei afzichtelijke kleurtjes (pastel zie horselover) en ook bijpassend en daar bij is het ook nog eens ontzettend duur.

Wie koopt er nu dit soort kleding en waarom?

Ik heb laatste bijvoorbeeld een paar polootjes en 3 vestjes gekocht, harstikke leuk, en ik was ongeveer 40 euro kwijt.

Ik ben een gelukkeling.

Loesje


Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 16:14

Ik koop geen speciale kleding bij de ruitersport zaak. Meestal gewoon wat shirtjes en truien als ze in de aanbieding zijn bij een kledingzaak.
Of mijn oude truien die niet meer zo geschikt zijn om in het dagelijks leven te dragen (vaal geworden, scheurtje, oid).

* To Belg, or not to Belg *

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 16:19

Ik draag voor het rijden gewoon mijn kleding die ik normaal zelden draag, kleding die ik toch niet zo mooi vind staan, lelijk kleurtje etc.
Verder heb ik wel een aantal dingetjes van Anky die ik speciaal voor het rijden heb, soms draag ik ze ook gewoon

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 16:25

ik heb gewoon de oudere t-shirts aan en truien....

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 18:46

ik koop nooit speciale kleding in een ruitersportzaak, ik gebruik eigenliojk ook mijn oude kleren voor bij de paardjes!

Dag lieve mama...

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 19:06

jep ik ook!! Musto heeft trouwens wel heeele mooie kleding voor boven je rijbroek.. dat is wel duur, maar is wel van ideale stofjes voor het rijden enzo..

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 19:12

Pas nog een babyroze polotje gekocht voor 9 euro bij de C&A Haha!

Brabantse Fries ;)

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 20:15

Ik koop alleen speciale paardrijjassen en bodywarmertjes.
Geen truitjes enzo, vaak haal ik bij de Wibra of Zeeman voor een paar tientjes een partij van die goedkope shirtjes en truitjes, die gaan 1 seizoen mee en dan zijn ze op, dan nog ben je veel voordeliger uit.
Ook zijn die tenminste helemaal van katoen, tegenwoordig zie je steeds meer van die zweterige synthetische troep.

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 20:26

ik draag eigenlijk me gewoone kleren ook welles vaker,of zoals andere t-shirts die ik niet naar school draag omdat ik ze niet zo leuk vind voor naar school,die gaan op de stapel Haha!
ik koop ook alleen zoals sjuimpje bodywarmers en jassen voor te rijden,die heb ik dus wel verschillend.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 21:07

Ik draag ook vaak mijn oude kldeing af bij de paarden. Hartstikke leuk al die spulletjes in de ruitersportzaak, maar mij te duur. (bovendien ben ik altijd binnen no time vies)

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 21:14

Ja daar heb ik ook last van, ik heb een paar oude truitje hier in de kast liggen voor het paardrijden, Ik koop idd ook alleen jassen en af en toe een trui bij een ruitersportzaak..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 21:23

Yups, ook ik gebruik mijn 'oude' of simpele kleding voor de paarden. Merk wel dat ik nu een tekort heb en ik probeer er wel nog steeds netjes uit te zien.
Waarom dure kleren met een merkje kopen, terwijl er ook goedkopere leuke kleren zijn?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 126 bezoekers