Nieuw paardje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Scott

Berichten: 192
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Hillegom

Nieuw paardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-03 11:39

NA problemen met mijn huidige paard Scotty (zie medisch) heb ik voor hem het juiste adres gevonden hij gaat naar een meisje die recreatief met hem gaat rijden... buitenritten door bos etc.etc. Nu moest ik toch opzoek naar een nieuw paardje en ja hoor vorige week op internet zag ik hem KWPN ruin 4 jaar van Flemmingh, rontgenl. oke, superbraaf, pakt alleen soms de staldeur vast (heb ik ervaring mee mijn scotty doet dit namelijk ook) dus ik kijken en OPSLAG VERLIEFD hij is 1.62 donkerbruin met kolletje en tijdens het rijden alleen maar zijn oren naar voren leek echt of hij het leuk vond (mijn scotty heeft tijdens het dressuren alleenmaar zijn oren naar achteren) ik helemaal verliefd.... Toen de prijs was boven mijn budget maar ..... Okeee word klinisch gekeurd over 2 weken krijgt rondom nieuwe voeten, en ik moet beslist de rontegenfoto's of rapport krijgen al is het maar een kopie (i.v.m. erfelijkheden) Hij heet Saint en is van Flemmingh x Idool.... Wie kent dit paardje wil graag wel meer info.... de prijs 3000,-- is dit te goedkoop voor zo'n paardje werd wegens overfok weggedaan... Ik vraag me dit af omdat ik de laatste 2 jaar alleen maar problemen heb gehad met mijn scotty... en ik eigenlijk niet voor verrassingen wil komen te staan... Tevens kan ik mijn scotty met verzekering AMEV HIPPO verkopen wie heeft hier ervaring mee wordt hij bij haar opnieuw gekeurd of kan zij het zo overnemen.

Graag jullie reacties


Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 15:10

Ik zal zoie zo i.v.m. afen toe de staldeur beetpakken(luchtzuigend denk ik dat je bedoeld)daar op verder gaan en wat van de prijs af te krijgen.
Want hij is 4 jaar dus kan echt wel erger worden .
Ik heb ook 1 gehad die af en toe de voerbak+staldeur beetpakte .Was helemaal niet erg maar een jaar later heb ik hem weer gezien en broodmager door het veel meer luchtzuigen.Ben blij dat ik hem terug gebracht heb.
Ik vindt het zelf nog al een prijs voor een met een klein gebrek nu.
Zal er wel over praten met de eigenaar dat je omdat hij een gebrek heeft wat van de prijs af te krijgen.
Lachen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 131 bezoekers