Bijna niemand zet zijn paard in de wei!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fitzroy

Berichten: 25105
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 13:37

Idd, Suuz, hoewel veel mensen het niet met ons eens zullen zijn, ben ik van mening dat je sportpaarden of alleen in het land moet kunnen zetten of anders dan maar niet.
Je ziet het nu ook weer aan Fitz, ik dacht hem voor zijn bestwil buiten te zetten en ik heb behalve Almelo nog geen wedstrijd kunnen rijden deze zomer .... erg prettig, je paard zo fijn in het land: NIET DUS!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 14:09

Op de stal waar ik nu sta kunnen paarden ook de wei in maar ook mijn paard gaat de wei niet op.
Omdat ik zelf 32 uur werk heb ik geen tijd om zelf hele dagen, met een longeerzweep in de aanslag, bij de wei te gaan posten om te kijken hoe de paarden zich gedragen en of mijn schat niet lekker het hek over springt.

Ik krijg ook echt niet de indruk dat ik mijn paard te kort doe. Hij blaakt van gezondheid en is altijd vrolijk en zeer werkwillig. Om hem vrij te laten bewegen en rollen gaat hij regelmatig de paddock in.

Ik ben super groots met mijn paard en ik sta echt niet te juichen als hij weer met een blessure van de wei wordt gehaald omdat hij flik-flakjes aan het oefenen was of polonaise speelde met een vriendje.