mijn paardje verhuizen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-01 10:46

Mijn jaarling staat nu in een kudde op de wei, op een stal waar het echt een bende is Scheve mond\ , en waar de andere mensen weinig verstand hebben van paarden, klinkt raar, maar het is echt zo. Er staat nu ook een handelaar die de boel echt verpest. Het ziet er naar uit dat we binnen nu en afzienbare tijd weg moeten. Nu heb ik ander werk, en ik kan, als ik door de proeftijd heen kom (nog 3 weken) mijn jaarling daar ook gratis stallen. Mooie ruime stallen van 4x3, 2 keer per dag gemest, hardstikke schoon, en het is op een kliniek, dus de veearst komt minimaal 2 keer per week, daarnaast ook een tandarts en physio. Het is niet zo dat ze de hele dag op stal staat, overdag gaat ze lekker op de wei. Ik heb er zelf dan ook meer toezicht op. Ik weet niet wat ik zal doen, waar ze nu staat vind ze het volgens mij echt leuk, maar ik wil niet het risico lopen dat ik straks op straat sta, op mijn werk moet wel eerst een stal vrij zijn. Maar wat als ik straks een keertje stop met werken daar, dan moet ik wel eerst een andere (dus duurdere) oplossing zoeken, en die heb ik niet zo een, twee, drie.....wat zouden jullie doen??

[Edit Karin] titel duidelijker gemaakt [/edit]

_________________
Nonnie is aangenomen!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-07-27 11:35 ]</font>


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 10:52

ik zou em meenemen als je er zeker van bent dat het op je werk kan, en voordat je gaat verhuizen over na gaat denken wat te doen als ik stop met me werk ik denk dat india (want daar heb je het toch over) het ook leuk zou vinden daar maar is gewoon effe wennen hoor
succes!
een handelaar verpest et niet altijd want mijn paard staat met handelaars paarde in het land en hij is eerlijk, aardig, krijg alles gratis, mijn paard mag ook in een stal gratis..

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 10:56

Ik zou daar blijven totdat je echt weg moet en dan pas naar die stal op je werk gaan. Je paard vind het leuk daar, dus zou ik hem dat plezier maar gunnen.

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 11:03

Kan hij ook met andere op de wei?? Zo ja meteen verhuizen, klinkt keigoed.

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-01 11:06

Uhhm exlover, die handelaar bij ons denkt nu dat ie de baas is. Ons weiland is eigenlijk al te klein voor het aantal paarden, en nu heeft ie ook nog een heel stuk (denk een kwart) afgezet, voor zijn eigen paarden Boos! , terwijl er genoeg andere, kleinere landjes zijn, maar daar past de kudde dus nooit in. En hij zet toch nooit meer als 2 paarden bij elkaar. Dus eigenlijk is ook het ruimteprobleem (=te weinig gras, helemaal in de winter, da worden ze wel bijgevoerd, met alleen maar hooi) een heel groot probleem. Verder is het zo dat ik als ik een hele dag zwaar werk heb gedaan, geen zin meer heb om nog eens naar de stal te gaan, is best een eind weg, en die mensen die daar staan zijn ook niet meer zo leuk, ze commanderen een beetje. Niet dat ik daar op reageer, dan absoluut niet, maar leuk is het nie Misselijk Maar op mijn werk staan heeft ook zo zijn voor en de nadelen. die heb ik net al genoemd.....

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 11:19

Ik zou gewoon gelijk me paard naar die andere stal meenemen want als je opeens op straat komt met je paard en er is net geen stal vrij zit je met een probleem.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 99 bezoekers