ervaringen greenguard?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
linlovesyou

Berichten: 990
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Zoetermeer

ervaringen greenguard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-03 09:45

Hallo,

Mijn pony is nu hoefbevangen als ze volgende seizoen de wei weer in mag wil ik haar graag een greenguard omdoen... omdat ik heb gehoord dat ze 50% minder gras kunnen eten...
Nou had ik al op de zoekfunctie gekeken maar vond niet erg veel reacties...

en ik wil dus gaag weten wat jullie ervan vinden! Ik vind ze best prijzig dus wil even kijken wat jullie ervan vinden!!
Zowel positief als negatief graag en waarom!

van de site van de paardendrigist, voor degen die niet weten wat het is:

De Greenguard is een mondmasker met gaten waarmee uw paard lekker kan grazen, maar waarmee de hoeveelheid gras die hij daadwerkelijk binnenkrijgt aanzienlijk verminderd wordt (ca. 50%). Met de Greenguard moet uw paard iets meer moeite doen en wordt het gras hoger afgegeten. De Greenguard doet dus niets af aan het plezier en het nut van grazen en hindert het paard absoluut niet bij het ademen, water drinken of bij sociaal contact. Voor een optimale pasvorm is een speciaal halster verkrijgbaar.


Afbeelding

okee graag reacties!!

Mijn lieve Troytje... Alles geprobeerd, maar dit konden we gewoon niet winnen...


Pauline
Berichten: 12186
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 09:54

Ik heb er ook een om mijn pony een beetje op lijn te houden en hte is een kl*teding! Hij glijdt af, er zitten scherpe randen aan en al die riempjes zorgen er niet voor dat hij niet erlangs kan eten.
Verder schuure zijn neus helemaal kapot, het was echt zielig en hielp helemaal niks. Hij kon ook niet meer kroelen of goed water drinken en het kost best veel....
Ik zou in jouw geval een klein stuk wei afzetten en dat haar laten eten, liefs eerst een betje kaal gevreten door andere paarden of koeien, en dat dan verzetten.
ZO' Greenguard raad ik echt iedereen af.

linlovesyou

Berichten: 990
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-03 14:19

ja daar was ik al bang voor...
ze kan op zich wel aan de ketting maar ik heb liever dat ze met de hele kudde meekan, anders staat ze daar maar zo alleen...

welke maat had jij?
ik vind het ook nogal duur daarom wil ik graag nog meer reacties!

Mijn lieve Troytje... Alles geprobeerd, maar dit konden we gewoon niet winnen...

linlovesyou

Berichten: 990
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-03 08:03

niemand verder?

Mijn lieve Troytje... Alles geprobeerd, maar dit konden we gewoon niet winnen...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Isa_Sofie, Justico, N_B_N, SemrushBot en 40 bezoekers