Harnachementen??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-01 14:32

Tot welk niveau mag je trouwens met veelzijdigheidszadel en gewoon bit rijden? Is dit iets wat je zelf mag bepalen of zijn hier regels voor?


Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 14:33

dressuurzadel maakt niet uit, en in de Z hoef je niet eens met stang en trens te rijden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 17:34

hoi
Ik ga de M2 in met men springzadel.
Tja heb gewoon nog nix anders. Soms zie je mensen raar kijken maar ja dat is dan meer hun probleem als het mijne.
Ik heb al verschillende zadels gepast en die waren of niet fijn voor Kawa of niet fijn voor mij dus als ik voor die tijd nix gevonden heb ga ik met men springzadel de Z in.

homer
Berichten: 181
Geregistreerd: 13-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 18:09

Hoi Roos !
Je mag elke klasse met een veelzijdigheidszadel rijden, daar zijn geen regels voor.
Dus van B t/m het allerhoogste niveau.
Ook een springzadel is toegestaan bij dressuurrijden.
Een westernzadel mag niet, maar dat wist je vast al wel, da's weer een andere tak van sport Haha!
Met een gebroken trens mag je in alle klasses op landelijk niveau rijden (B t/m Z2).
In de Z1 en Z2 mag je ook met stang- en trens rijden, maar het is niet verplicht.
Maar als ik even uit ervaring spreek, zie ik wel vaak dat combinaties die in de Z2 rijden op een gewone trens, vaak wat minder hoog gewaardeerd worden (in de Z1 is het wat minder, deze klasse wordt ook vaak als overgang gebruikt tussen rijden met een normale trens en rijden met stang- en trens).

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 18:28

Mag gewoon hoor, voor zover ik weet. Net eigenlijk wat iedereen voor mij zei.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot en 21 bezoekers