Wie heeft er 2 of meer paarden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 13:44

Ik heb er ook 2, Nicole en Ulvida. Ulvida kan nog niet gereden worden. Ik heb nu een hele fijne bijrijdster gevonden voor Nicole, omdat ik zelf wat weinig tijd had.
Volgend jaar heb ik er trouwens 3, want Nicole wordt gedekt Lachen

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 14:31

heb nu 5 paarden,2 jaarlingen staan in opfok,een fokmerrie die niet meer bereden word waar nu veulen bij loopt en een ruin van 7 die ik z'on 3 a 4 x per week berijd.
En nog zorg over 6 pensionpaardjes,werk verder elke ochtend ergens anders tot uur of half 1.
Druk maar te doen en heb vaak genoeg hulp..

Ojasper
Berichten: 1211
Geregistreerd: 29-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 14:51

Ik heb 2 jonge paarden staan van 4 en 5 jaar oud. De 4 jarige rij ik ongveer 3/4 keer per week en de 5 jarige 5 keer per week. De 5 jarige rij ik op concour, na de zomer ben ik van plan de 4 jarige te starten. Ik zit op school en het is goed te combineren. (verzorging van de paarden doe ik zelf behalve het voeren)

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 16:17

Wij hebben er 3, nou ja, 3 pony's en de kleinste is een shet van 3 dus daar word niet op gereden.
Met Apollon rijd ik toch minstens 4 of 5 keer per week en met de andere pony, Belle, men ik 1 keer per week. Niet echt moeilijk om te combineren dus. Er word ook op Belle gereden, maar dan door mijn zusje en niet door mij!
Met school is het allemaal goedt e combineren, s'zomers rijd ik s'avonds en maak ik m'n huiswerk daarna (soms lijd het er wel wat onder maar da's dan helaas, ik wil ook vrije tijd hebben) of ik maak het s'middags maar dan heb ik ook net 1 uurtje en dan zit ik liever ff achter de pc.
Ik rijd geen concour met ze, vind ik niet kunnen tegenover mijn broertje en zusjem die hebben namelijk ook hun sporten en aandacht van onze ouders nodig en ik krijg eigenlijk al meer dan de rest..
Ik verzorg ze ook zelf, s'morgens optijd opstaan om te voeren en evt. buiten te zetten, s'middags ff gedag zeggen (ze staan al klaar als ik achterom kom gefietst) en s'avonds rijden.
Gaat tot nu toe allemaal prima.

appie_rulez

Berichten: 1177
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 07:41

ik heb er nu 4.
een appaloosa ruin van 7, een appaloosa hengst van 6, een arabier van 1 nou ja arabier... een kruising met een arabier.....
en een B welsh van 1...
normaal gesproken rijdt ik de hengst elke dag omdat hij anders veel te veel babbels krijgt en de ruin rijdt ik dan 4 x per week...
maar heb nu mijn ribben gekneusd dus rijden zit er voor mij ff niet in...
is prima te combineren hoor want ik werk ook gewoon 40 uur per week.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 09:35

wij hebben er 4, waarvan een gepensioneerde en een veulen. Die worden dus niet gereden, maar knuffelen, op de wei zetten en eens borstelen kost ook tijd. De andere twee zijn twee wedstrijdpaarden en op dit moment (mijn moeder is met vakantie) zijn ze op maandag vrij (worden in de wei en molen gezet), dinsdag en vrijdag wordt er een gereden gereden door onze instructrice, en rij ik zelf de ander. Woensdag, donderdag, zaterdag rij ik ze alletwee en op zondag kan het varieren.

Als mijn moeder er is rijd ik ze op woensdag, donderdag en zaterdag alletwee en op zondag kan het varieren.

Ik hoef niet uit te mesten oid, maar werk wel 40 uur, en heb ook nog eens een uur reistijd.

Het kan dus best, maar je mot wel doorwerken, en je bent laat thuis.

loonie
Berichten: 660
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: zo.Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 09:39

ik heb 2 pony's 1 daarvan rijd ik wedstrijden mee Knipoog .
De andere rij ik voor de lol die pony rij ik ook niet elke dag dat kun je soms ook niet{ik dan niet} je hebt soms veel te veel huiswerk en dan lukt dat niet met die andere rij ik wel elke dag maar dat moet ook .

veel plezier en sucses als je er nog een bij neemt Party!! .

gebruiker002
Berichten: 4620
Geregistreerd: 15-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 11:50

ik heb er 3.
een kwpner een welsh en een shetlander.
de welsh en de kwpner rijd ik elker dag ongeveer 45 toto 60 minuten per paard. of we gana naar buiten met een stel vriendinnen en die nemen dan hun paarden mee en dan mag er 1tje op een van mijn knollies.
de shet is nogmaar 1 jaar dus borstel ik mee en wandel ik mee enz.

groetjes noortje