Stockzadel kopen: bij Animo of Horseman Outfitter

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fiorile

Berichten: 754
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: bos en zee

Stockzadel kopen: bij Animo of Horseman Outfitter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-03 23:29

Hoi,
ik heb nu een stockzadel 2e hands gekocht voor mijn (middelzware) tinker die bij de Horseman Outfitter vandaan komt. Ik ben er helemaal weg van maar hij ligt helaas niet goed Huilen . Hij kiept aan de achterkant dwz hij sluit achter niet goed aan. Voor lijkt hij wel goed te liggen, maar misschien is de boom toch te breed???? Verward Nu wil ik een ander kopen, maar wil graag van jullie weten over ervaringen met Animo ruitersport en Horseman Outfitter. Heb al flink gezocht in de topics hier op bokt, maar ben nog niet zoveel wijzer. Nadeel van Horseman vind ik dat ze wel langs willen komen maar dat je dan nog 90 euro extra moet betalen ongeacht of je het zadel koopt en ik ben helaas niet in de gelegenheid om langs te gaan met mijn tinkie. Zomaar op de gok meenemen durf ik nu ook niet meer.
Dus graag reakties!!!!
Alvast bedankt en groetjes, Jacqueline

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 23:39

Heeft Evelien Velthuis niks leuks voor je? (kijk voor telefoonnummer even bij "links" in WN) Zij komt alleen maar met haar hele (enorme) assortiment aan huis passen en kan je goede adviezen geven. Zij heeft voornamelijk westernzadels, maar ook endurancezadels e.d. Wellicht kan ze jou aan een stockzadel helpen!

Fiorile

Berichten: 754
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: bos en zee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-03 23:47

Hoi,
ja die naam was ik ook al een paar keer tegengekomen, maar het is me niet duidelijk hoe zij qua kwaliteit in verhouding staat tot bv. de Outfitter.... Weet jij dat??
In ieder geval bedankt, ga zeker even bellen!! OK dan!
Groetjes, Jacqueline