Wat zouden jullie doen? Stalling zonder weidegang..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
LadyElmira

Berichten: 3737
Geregistreerd: 11-01-07
Woonplaats: In een huisje

Wat zouden jullie doen? Stalling zonder weidegang..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-08 19:51

Hallo,

Zondag ga ik zowiezo kijken, mocht het een ruime stal zijn en er is een goede bak aanwezig wil ik het op zijn minst proberen. Maar toch ben ik benieuwd wat jullie hiervan vinden.

Mijn paard staat nu 24/7 op de wei. Ver van mij weg en daar kan hij in de winter ook niet blijven. Het liefst houd ik hem op de wei, heb ook iets gevonden waar hij per 1 oktober op kon, maar dan zou hij maar met 1 paard staan, op een eigenlijk wel heel klein stuk grond. Ik zou dit dus enkel als tussenweidje willen/kunnen gebruiken, omdat het anders zo kaal en vies is.

Nu kan ik bij mensen die ik viavia ken op een pensioenstalling komen staan waar hun dus ook staan. Zijn gewone normale stallen, niet te klein, maar wat is normaal zeg je dan. Er is een bak aanwezig, maar geen weidegang. Dit ligt achter mijn werk, letterlijk de straat erachter, ik zal dus vanuit mijn werk in nog geen vijf minuten naar mijn paard kunnen lopen. En het is nog geen kwartier fietsen vanaf mijn huis.

Ik heb dus de mogelijkheid om hem hier neer te zetten. Wilt zeggen dat hij heel de dag op stal staat. Nu ga ik elke dag graag naar mijn paard, vind de reistijd niet erg en ik zal het dus ook heel leuk vinden om ff lekker van mijn werk weg te zijn, en in mijn grote pauze een half uur naar hem te gaan. Voor en na mijn werk kan ik er heen, ze doen daar aan gezamelijk de paarden laten grazen, daar kan ik aan mee doen. En verder rijd ik mijn paard in de bak en kan ik hem in de bak los laten lopen.

Dus, wat vinden jullie? Ik heb nu zeker drie maanden lopen zoeken naar stalling met weidegang, en het is gewoon zo ontzettend moeilijk. Dit lijkt voor nu de beste optie, mits ik dus echt genoeg naar hem toe ga om hem zijn beweging te geven en om hem naar buiten te laten gaan.

----------O----------
°♥° Kleine kleine konijnen! ♥°


Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: Wat zouden jullie doen? Stalling zonder weidegang..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 20:11

Nee, ik vind niet dat je paard 24/7 op stal mag staan. Een paard in een ruimtedier (en een kuddedier, dus geen 'vriendjes' door de tralies snuffelen) en hoort gewoon op zijn minst een paar uur per dag op de wei of desnoods in de paddock.
Een half uurtje (?) per dag wandelen naast het rijden en 'gezamelijk grazen' hoort daar niet onder, sorry.

LadyElmira

Berichten: 3737
Geregistreerd: 11-01-07
Woonplaats: In een huisje

Re: Wat zouden jullie doen? Stalling zonder weidegang..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-08 20:14

Jelleee schreef:
Nee, ik vind niet dat je paard 24/7 op stal mag staan. Een paard in een ruimtedier (en een kuddedier, dus geen 'vriendjes' door de tralies snuffelen) en hoort gewoon op zijn minst een paar uur per dag op de wei of desnoods in de paddock.
Een half uurtje (?) per dag wandelen naast het rijden en 'gezamelijk grazen' hoort daar niet onder, sorry.


Maar wie heeft het over een half uurtje wandelen? Mijn paard staat nu 24/7 op de wei, en ik ben daar nog drie tot vier uur per dag of avond in dit geval omdat hij ver weg staat.

----------O----------
°♥° Kleine kleine konijnen! ♥°

Marigold

Berichten: 12552
Geregistreerd: 11-03-05
Woonplaats: Noorden

Re: Wat zouden jullie doen? Stalling zonder weidegang..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 20:18

kun je niet in die buurt ook een weiland huren, waar je hem dan overdag op kan zetten?

Paarden ❤️

LadyElmira

Berichten: 3737
Geregistreerd: 11-01-07
Woonplaats: In een huisje

Re: Wat zouden jullie doen? Stalling zonder weidegang..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-08 20:22

Marigold schreef:
kun je niet in die buurt ook een weiland huren, waar je hem dan overdag op kan zetten?


Daar zat ik eerst wel aan te denken ja, maar dat wilt zeggen dat ik een half uur met hem moet lopen naar het weiland. Dat is misschien in de toekomst wel mogelijk, maar nu is hij nog niet geheel verkeersmak. Wel kan hij los in de bak, of dat ook kan als ik er niet ben dat iemand hem er voor mij in zet met een ander paard, moet ik even navragen. Ik weet ook zelf nog niet hoe het er verder uitziet.

Edit: Ik wil zowiezo gaan kijken, maar wat is wijsheid? Ik weet dat er genoeg paarden zijn die een groot deel van de dag op stal staan, maar ik had me voorgenomen om dat niet te laten gebeuren. Misschien dat ik iets kan regelen met paard in de bak, maar dat is ook niet alles.

----------O----------
°♥° Kleine kleine konijnen! ♥°

Amalarab

Berichten: 7455
Geregistreerd: 24-11-07
Woonplaats: Friesland

Re: Wat zouden jullie doen? Stalling zonder weidegang..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 20:56

Het klinkt ideaal, maar dan ook alleen maar voor jou en absoluut niet voor je paard! Ik hoop dat je verder gaat zoeken...

Lieve Baska 4-5-1993 - 27-9-2021

fjordnina
Berichten: 8861
Geregistreerd: 14-10-05

Re: Wat zouden jullie doen? Stalling zonder weidegang..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 21:04

Dit is ook niet iets waar ik mijn paard neer zou willen zetten. Dan nog liever op het genoemde stukje land met 1 paard dan altijd op stal. Als het niet anders is zou ik hem eerst daar in het land zetten en ondertussen verder zoeken.

Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

Re: Wat zouden jullie doen? Stalling zonder weidegang..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 21:07

Is er een weiland in de buurt waar je je paard naartoe kan brengen?
Dan zou ik het nog wel willen proberen, maar 24/7 op stal niet Lachen

**..Dos estrellas en el cielo.. **
Lieve Jolanda en Vanity, we missen jullie!

Anoniem

Re: Wat zouden jullie doen? Stalling zonder weidegang..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 21:08

Absoluut niet doen!
Ik snap niet dat je dit overweegt, sorry hoor.

Lady1969
Berichten: 1183
Geregistreerd: 12-03-07

Re: Wat zouden jullie doen? Stalling zonder weidegang..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 21:10

JaneJansen schreef:
Het klinkt ideaal, maar dan ook alleen maar voor jou en absoluut niet voor je paard! Ik hoop dat je verder gaat zoeken...


Amen!

Nooit meer............................

unamie

Berichten: 7383
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: BOLLENSTREEK

Re: Wat zouden jullie doen? Stalling zonder weidegang..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 21:13

Paarden horen zo veel mogelijk beweging te hebben in gezelschap van minimaal 1 soortgenoot
Van 24 uur eenzame opsluiting worden ze echt niet blij
Als ik jou was zou ik net zo lang op het weiland blijven staan tot ik een stal hebt gevonden die je paard minimaal 1 dagdeel weidegang of paddock kan bieden.
het beste voor je paard zou een open loopstal, zijn maar dat is vrij moeilijk te vinden.
Probeer anders eens een oproep te doen via bokt
succes

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Re: Wat zouden jullie doen? Stalling zonder weidegang..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 21:14

Ik zou er echt niet heen gaan!
Jij gaat toch ook niet heel de dag op je kamer zitten, en dan 1 uurtje mag je rennen waar een ander wil,
En jouw kamer is dan nog groter dan zijn box,
sorry hoor, maar ik vind echt nmiet dat je dat kunt maken bij je paard..

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Re: Wat zouden jullie doen? Stalling zonder weidegang..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 21:15

Ik zou het niet doen. Je paard is zoveel "luxe" gewend nu. Die went nooit meer op stal
Zeker niet 24/7.

WISH IT, DREAM IT, DO IT!

LadyElmira

Berichten: 3737
Geregistreerd: 11-01-07
Woonplaats: In een huisje

Re: Wat zouden jullie doen? Stalling zonder weidegang..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-08 21:16

Oproep is overal al gemaakt.

Verder begrijp ik de reactie 'amen' niet bepaald. Ik heb nog niets besloten, vraag om meningen en reageer dan gewoon normaal met je mening en laat het daarbij.

Als er dan ook niet gepraat wordt over 24 uur per dag op stal of 1 uurtje uit je stal dan kunnen we verder met die meningen. Als 1 iemand het heeft over 24/7 stal wilt niet zeggen dat het ook zo is, let daar dan ook even op zodat er niet van die rare verhalen de wereld in komen, niet bepaald handig.

----------O----------
°♥° Kleine kleine konijnen! ♥°

Inujojo

Berichten: 1417
Geregistreerd: 19-06-08
Woonplaats: Glasgow

Re: Wat zouden jullie doen? Stalling zonder weidegang..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 21:19

Waar woon je/sta je nu met je paard? Misschien weten een aantal bokkers misschien een plaats waar je je paard kan stallen, je kan het altijd proberen.

Verder zeg ik absoluut nee tegen je paard de hele dag binnen zetten. Mijn paarden staan bij huis en ik ben zó blij dat ik dus bij machte ben om ze dag en nacht buiten te hebben. Je doet je paard er geen plezier mee om 'm van z'n mooie grote wei te rukken en in een hokje van 3 bij 4 te gooien. Als ik genoodzaakt was om mijn paarden te verplaatsen, dan zou ik liever verder reizen dan mijn paard 24/7 op stal heb staan, tenzij ik daar graag een neurotisch, zenuwachtig en diep ongelukkig paard aan over wil houden. Een paard dat de hele dag op stal staat, is het makkelijkste doelwit voor stalondeugen en ik neem aan dat je niet graag een wever of een luchtzuiger wilt. Verder kunnen ze hun energie niet kwijt, dus als je nu een paard hebt dat makkelijk te rijden is, kan je daar wel eens op een tikkende tijdbom komen te zitten. Ik zeg nee, zoek verder.

Nouvel

Berichten: 28559
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Wat zouden jullie doen? Stalling zonder weidegang..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 21:20

Mijn paard staat in de zomer ook de hele dag buiten, deels in de paddock en deels in de wei ('s nachts wel op stal) en vanaf het najaar staat ze iets meer binnen, dan gaat ze tussen de middag de paddock in als het donker wordt weer naar binnen (eerst rond 7 uur en dan rond 5 uur).
En dan rijd ik meestal 's avonds en als ik vrij ben 's morgens, dus ze is er dan nog redelijk veel uit.

Als het bij jou alleen om de winterperiode gaat en je paard kan elke dag nog een paar uur los in de paddock lijkt me dat geen probleem.
En als de stal voor jou dichtbij is zal je ook meer tijd voor je paard hebben en zal hij er ook meer uit komen meer aandacht krijgen dan op een stal verder weg lijkt me...

LadyElmira

Berichten: 3737
Geregistreerd: 11-01-07
Woonplaats: In een huisje

Re: Wat zouden jullie doen? Stalling zonder weidegang..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-08 21:23

Inujojo schreef:
Waar woon je/sta je nu met je paard? Misschien weten een aantal bokkers misschien een plaats waar je je paard kan stallen, je kan het altijd proberen.

Verder zeg ik absoluut nee tegen je paard de hele dag binnen zetten. Mijn paarden staan bij huis en ik ben zó blij dat ik dus bij machte ben om ze dag en nacht buiten te hebben. Je doet je paard er geen plezier mee om 'm van z'n mooie grote wei te rukken en in een hokje van 3 bij 4 te gooien. Als ik genoodzaakt was om mijn paarden te verplaatsen, dan zou ik liever verder reizen dan mijn paard 24/7 op stal heb staan, tenzij ik daar graag een neurotisch, zenuwachtig en diep ongelukkig paard aan over wil houden. Een paard dat de hele dag op stal staat, is het makkelijkste doelwit voor stalondeugen en ik neem aan dat je niet graag een wever of een luchtzuiger wilt. Verder kunnen ze hun energie niet kwijt, dus als je nu een paard hebt dat makkelijk te rijden is, kan je daar wel eens op een tikkende tijdbom komen te zitten. Ik zeg nee, zoek verder.


Ik sta nu in bergschenhoek met hem, en ik woon in barendrecht. Ik zoek dus iets in barendrecht of iets wat niet te verweg is. Als ik namelijk niets kan vinden, houd ik hem gewoon zo lang mogelijk op de plek waar hij nu staat, in bergschenhoek heb ik namelijk ook mogelijkheid tot weidegang in de winter, maar ik kan hem daar echt niet meer neerzetten. Ik reis twee uur per dag, werk tot 6 en dan ben ik nog minimaal drie uur bij hem. Heb geen normale slaaptijden meer dus.

Heel de dag op stal vind ik ook niets, laat dat duidelijk zijn. Ik wil alleen gaan kijken omdat ik heel misschien nog iets kan regelen met die bak, misschien hebben ze nog een andere bak, ik weet namelijk verder niets van de facciliteiten, en ik ga daar met mijn vader en zijn vriendin heen..mede ook voor de gezelligheid, kijken bij die kennis en haar paard. Als dan blijkt dat hij echt heel de dag alleen op stal kan staan en verder geen kant op kan, dan houdt het op..wat je zegt, is ook niet bevoordelijk met het rijden en al helemaal niet met zijn benen en gezondheid.

Mocht hij nou toch drie a vier uur in de bak kunnen, sja ik wou bijna vragen wat vinden jullie daar nu van. Maar als ik heel eerlijk ben kan ik dat voor hem niet maken nee, hij heeft het nu zo goed.

----------O----------
°♥° Kleine kleine konijnen! ♥°

LadyElmira

Berichten: 3737
Geregistreerd: 11-01-07
Woonplaats: In een huisje

Re: Wat zouden jullie doen? Stalling zonder weidegang..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-08 21:26

Nouvel schreef:
Mijn paard staat in de zomer ook de hele dag buiten, deels in de paddock en deels in de wei ('s nachts wel op stal) en vanaf het najaar staat ze iets meer binnen, dan gaat ze tussen de middag de paddock in als het donker wordt weer naar binnen (eerst rond 7 uur en dan rond 5 uur).
En dan rijd ik meestal 's avonds en als ik vrij ben 's morgens, dus ze is er dan nog redelijk veel uit.

Als het bij jou alleen om de winterperiode gaat en je paard kan elke dag nog een paar uur los in de paddock lijkt me dat geen probleem.
En als de stal voor jou dichtbij is zal je ook meer tijd voor je paard hebben en zal hij er ook meer uit komen meer aandacht krijgen dan op een stal verder weg lijkt me...


Met deze gedachte wou ik deze stalling ook een kans geven en wou ik gaan kijken. Als ik me bedenk dat hij bij zijn eerste stalling ook een paar uur buiten in de paddock kon lopen, ook met een andere pony ernaast, en ik daar dan ook elke dag kwam..moet dat best kunnen. Maar het geeft me wel een dubbel gevoel.

Een ding is zeker, de weidegang die ik nu kan reserveren voor in de winter, daar kan hij niet de hele winter op staan. Zeer zeker nog geen twee en een halve maand voor dat die kaal staat ben ik bang. Dus waar kies je dan voor..als er echt niets is. Manege's, geen weidegang en vaak geen plek om los te laten lopen, pensioenstallen zijn of vol of (wil niemand beledigen) bij mij op de voordijk met uitzonderingen daargelaten, zien de stallen er niet uit..oud en versleten. Al zag dat er vroeger prachtig uit.

Ik wil in ieder geval zondag gaan kijken. Is het niets dan is het niets..dan wordt het verder zoeken.

----------O----------
°♥° Kleine kleine konijnen! ♥°

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Re: Wat zouden jullie doen? Stalling zonder weidegang..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 21:28

alle reacties tot nu toe.. Roomser dan de Paus..
Als echt iedereen weidegang zo belangrijk vond..
Waar komt dan die helft van de stallen vandaan..
Waar geen of nauwelijks weidegang is..... ???

Dan maar iemand die ook van de andere kant komt..
Stal zonder weidegang..
ja als het droog is..
een paar maanden..
1 uurtje per dag..

Aangezien ook ik dat zeer minimalistisch vind..
Heb ik eind april.. mijn paard de wei in gemikt...
en hij komt pas terug..
als de boer ons het land weer uit mikt..

Betekend wel.. dat ze in het weideseizoen.. dus 30 km verderop staat...
aan de andere kant van de moerdijkbrug.. dus altijd file.. na mijn werk...

En in de winter dus op stal.. Ja.. op stal...
da's voor mij luxe.. 2 km van mijn huis....
geen weidegang..da's dus voor haar geen luxe....
zoals zoveel paarden...
eenzame opsluiting.. geen contact met collega's....
(ja met wat geluk... 1/2 uurtje paddock.. met vriendje..)

We zijn dus ook op zoek naar stal met weidegang..
En uitloop in de winter..
Tot op heden niet gevonden...
Randstad..
Heeft zo zijn nadelen...

[EJL-ITP] Van overdwars naar M2 van met tumor naar met humor! ons 2017.... begint en eindigt met een tumor, maar Heps houdt haar humor!
Hepsie [RIJ-ITP] All over the world Noors, Zuid Europees en VS asjemeCOW?!!!
I.M. Vaarwel mijn gouden koningin.....
[IM] And then the fairytale ends.... Sjolvir run for ever.
“The secret in riding is to do few things right. The more one does, the less one succeeds. The less one does, the more one succeeds.”
~ Nuno Oliveira

Nouvel

Berichten: 28559
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Wat zouden jullie doen? Stalling zonder weidegang..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 21:29

Succes!
Wie weet kun je een mooie oplossing vinden op deze stal of op een andere, misschien wel iets met iemand samen regelen, de ene buiten zetten en de ander binnen zetten ofzo...

Het blijft altijd lastig met stalling, kiezen of delen...
Ik zou persoonlijk mijn paard in de winter niet alleen op de wei willen hebben zonder stalling of inloopstal, en een fijne bak met verlichting vind ik ook geen overbodige luxe als ik na mijn werk in het donker op stal ben...

De zomermaanden blijven altijd wat makkelijker...

Sjolvir schreef:
alle reacties tot nu toe.. Roomser dan de Paus..
Als echt iedereen weidegang zo belangrijk vond..
Waar komt dan die helft van de stallen vandaan..
Waar geen of nauwelijks weidegang is..... ???

Dan maar iemand die ook van de andere kant komt..
Stal zonder weidegang..
ja als het droog is..
een paar maanden..
1 uurtje per dag..

Aangezien ook ik dat zeer minimalistisch vind..
Heb ik eind april.. mijn paard de wei in gemikt...
en hij komt pas terug..
als de boer ons het land weer uit mikt..

Betekend wel.. dat ze in het weideseizoen.. dus 30 km verderop staat...
aan de andere kant van de moerdijkbrug.. dus altijd file.. na mijn werk...

En in de winter dus op stal.. Ja.. op stal...
da's voor mij luxe.. 2 km van mijn huis....
geen weidegang..da's dus voor haar geen luxe....
zoals zoveel paarden...
eenzame opsluiting.. geen contact met collega's....
(ja met wat geluk... 1/2 uurtje paddock.. met vriendje..)

We zijn dus ook op zoek naar stal met weidegang..
En uitloop in de winter..
Tot op heden niet gevonden...
Randstad..
Heeft zo zijn nadelen...


Duidelijk verhaal!
zo te zien ook iemand uit het randstad gebied waar de goede stallen met weidegang in de winter schaars zijn en waar je toch het beste voor je paard (maar ook voor jezelf, want het blijft tenslotte je hobby...) probeert te vinden! Knipoog

LadyElmira

Berichten: 3737
Geregistreerd: 11-01-07
Woonplaats: In een huisje

Re: Wat zouden jullie doen? Stalling zonder weidegang..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-08 21:37

Mijn paard staat nu 16 kilometer verderop. Maar omdat ik geen auto of scooter heb moet ik altijd met de bus. Ik ga netjes heen en terug, en heb het geluk dat mijn vriend er wel vlakbij woont. Maar schoonmoeder ziet me ook niet graag heel de week, haha.

Ik vind inderdaad dat het weer een kudde is die zich achterna loopt hierzo. Maar dat mag ik natuurlijk niet zeggen. Weidegang, lang niet iedereen heeft er ogen naar. Reden dat ik mijn paard niet op de manege wil zetten, dan nog minder beweging voor 't paard. Krijg je altijd het gezeur dat er lesklanten moeten rijden e.d. Paard heeft nu een superzomer gehad, luizenleventje..hoeft alleen maar te lopen naar zn voerbak bij wijze van Clown Bij deze stalling hebben we gelijk de mogelijkheid tot lessen, kunnen we ook beginnen met rijden. Ik ga er dus echt nog even over nadenken, want die winter is zo voorbij .. en dan kan paard echt zeker weten weer lekker dag en nacht het land op, maakt me niet uit waar. Maar als dalijk nederland weer donkerder wordt, zie ik het niet zitten om om 11 uur nog de laatste bus te hebben, en in het donker de stad nog in te moeten.

Om terug te komen op een van de eerste berichten ' luxe voor mij en niet voor t paard' ben ik bang dat ik dat dit keer dan toch moet doen. Denk dat het paard ook niet veel luxe heeft in een modderpoel met onderkoelde pootjes..

Maar goed, eerst zien dan beslissen.

----------O----------
°♥° Kleine kleine konijnen! ♥°

wwillemijn
Berichten: 4279
Geregistreerd: 05-07-05

Re: Wat zouden jullie doen? Stalling zonder weidegang..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 21:45

Ik raad het je af. Ik heb het ook gedaan. Na 2 weken zelf depri te zijn vanwege een rotgevoel, en mijn paard te zien wegkwijnen, heb ik haar alsnog verhuisd. En daar gingen ze dan 4 a 5 uur naar buiten. Maar dat vind ik nog te weinig. Dan staan de 19 a 20 uur per dag in de 'gevangenis'.

CoRiNa1983

Berichten: 1768
Geregistreerd: 24-12-06
Woonplaats: Noord Brabant

Re: Wat zouden jullie doen? Stalling zonder weidegang..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 21:59

ik zou gewoon bij die stal gaan kijken, ik vind weidegang in de wintermaanden geen must. als je iedere dag kan rijden en je kan het geregeld krijfgen dat hij een paar uurtjes per dag in de bak kan lopen. moet het te doen zijn hoor. waar ik op stal sta nu werk het ook zo zomers weidegang genoeg in de winter mogen ze niet op de weilanden komen. wel een paar uurtjes in de bak maar ook niet de hele dag. en ik vind het goed te doen

Leuke cadeautjes, https://www.yoursdesign.nl Of een toffe fotoshoot bij @maikesmitsphotography op insta gram, met BRAM10 krijg je een leuke korting.

fjordnina
Berichten: 8861
Geregistreerd: 14-10-05

Re: Wat zouden jullie doen? Stalling zonder weidegang..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 22:00

Zal Viv van Tjo en Cadiz niets weten? Ze zit op bokt en staat/woont in Bergschenhoek.

Even over de opmerking roomser dan de paus: daar hoor ik in ieder geval niet bij met 24/7 weidegang, zonder schuilstal maar met natuurlijke beschutting.

LadyElmira

Berichten: 3737
Geregistreerd: 11-01-07
Woonplaats: In een huisje

Re: Wat zouden jullie doen? Stalling zonder weidegang..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-08 22:34

fjordnina schreef:
Zal Viv van Tjo en Cadiz niets weten? Ze zit op bokt en staat/woont in Bergschenhoek.

Even over de opmerking roomser dan de paus: daar hoor ik in ieder geval niet bij met 24/7 weidegang, zonder schuilstal maar met natuurlijke beschutting.


Ik zoek niets in bergschenhoek, dat is het juist. Ik woon in barendrecht. Paard ging alleen naar bergschenhoek omdat ik niets anders geschikt en groot genoeg kon vinden in vorm van dag en nacht weide.

----------O----------
°♥° Kleine kleine konijnen! ♥°


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider, GoogleAdsense, Josien_, Pony2024 en 95 bezoekers