Vanisch voor rijbroek met zitvlak??????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Vanisch voor rijbroek met zitvlak??????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-03 14:53

ik hoorde dat dit spul echt werkt. Maar nu heb ik een vlek in mijn cavallobroek met zitvlak. Maar kun je deze ook in dat spul wasse? Of kan het zitvlak daar niet tegen?


vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 14:55

ik zou gewoon iets doen wat je in huis hebt

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-03 19:49

dat is het probleem, het gaat er in de was niet uit. we hebben ook wel ander spul voor vlekken, maar ik weet ook niet of dat wel wat is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 19:53

Vanish kun je plaatselijk gebruiken. Beetje oplossen in water, en dan alleen het stuk stof waar de vlek in zit in het water met de Vanish leggen.
Daarna goed uitspoelen en normaal wassen zoals je altijd doet.

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 22:40

Sonja schreef:
Vanish kun je plaatselijk gebruiken. Beetje oplossen in water, en dan alleen het stuk stof waar de vlek in zit in het water met de Vanish leggen.
Daarna goed uitspoelen en normaal wassen zoals je altijd doet.


Yep, helemaal mee eens.
Ik heb zelfs mijn creme kleurige stoelhoezen met Vanish schoon gekregen, daar zaten oude bloedvlekken van de hond op die een aanvaring met de katten had gehad.......kreeg het er met gewoon wasmiddel en andere vlekken oplossers niet uit maar met Vanish wel (getver dit lijkt wel een reclame....)
Maar ik zou de broek idd. plaatselijk schoonmaken want ik weet niet of het geschikt is voor een broek met een zitvlak, straks is je broek naar de maan en dat zou zonde zijn.
Overigens moet je het als je het plaatselijk doet wel een beetje je best doen, bij mij ging het pas weg in 3x wassen en toch wel enig schrobben maar het is wel gelukt!
Succes!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fleuribelle, xDaylight en 86 bezoekers