wie weet een leuk ruiterkamp in OV

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

wie weet een leuk ruiterkamp in OV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-03 12:17

hallo,
ik wil dit jaar weer op ruiterkamp vorig jaar ben ik by de burgt geweest maar dat was niet leuk.Weet iemand nog een leuk ruiterkamp waar je je paard mee mag nemen?En waar je niet met kleine kindjes van 6 in de groep gestopt word maar gewoon by je leeftijdsgenoten?En waar je GEEN THEORIE krijgt dat is saai!!!En behoorlijk wat buitenritten maakt en in de les ook een beetje voor jezelf mag rijden?Alvast bedankt!! Schijnheilig


peppertje

Berichten: 791
Geregistreerd: 01-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 12:40

Misschien is Klein Oever in Balkbrug iets? Daar ga ik lesgeven, en bij goed weer worden er wel veel buitenritten gemaakt. Je paard mag mee em de groepen worden ingedeeld naar leeftijd en ervaring...

naomi_s
Berichten: 1354
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 20:39

de hazelhorst in Den Ham is erg leuk en "erve meenderinkboer" in Markelo is ook heel leuk.

Liselot

Berichten: 32188
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 22:30

ik ben leiding geweest op het lamoen in markelo. dat vond ik zelf een erg leuk kamp. eigen paard kan meegenomen worden

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 19:02

ik ben een keer optrektocht geweest in de bossen van salland er zijn ook ponykampen en i hebook geinformeerd of eeneigen pony ok mee kon en dat was niets extra's
ze hebben ook een site http://www.reelaer.nl/ kijk maar ff zou ik zeggen

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 20:00

Bij de eik (www.eik.nl) houden ze ook ponykampen. Leuk buitenrijden op de Holterberg Lachen

piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 22:23

Het peerdespul is echt wel wat voor jou denk ik, minimum leeftrijd is 7 en je moet zeker rijervaring hebben. Je rijdt elke dag 6 uur op de heide, in het bos, en op zandvlaktes, je krijgt geen theorie en je kan op 1 dag een tolt en telgangles nemen, de speciale gang van ijslanders!!! Dit is echt een super leuk kamp. Je rijdt er alleen op ijslanders, maar je kan ook een eigen paard meenemen.
-xxx-
piedrolover

p.s. meer info: www.geocities.com/peerdespulrulez/ponykamp.html

verootjoo
Berichten: 35636
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 13:59

ik ben een keer naar het fjordenpaard in een geweest (maar volges mij ligt dat in drenthe) dat is wel heel zwaar voor de pony's, dus als je daar heen gaat, zorg dat hij echt in supergoeie conditie is!

[o]

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 15:51

Erg oud topic.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider, Casca, Celebi, gerlindie, Gub, Heide83 en 82 bezoekers