Wat vinden jullie van de vraagprijs voor deze pony

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 22:07

Ik vind het een heel redelijke prijs hoor!

I've been searching a long time... For someone exactly like you
Someone like you makes it... All worth while

Urika 14-10-2006


Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 22:09

Ik heb niet zoveel verstand met prijzen van paarden, maar volgens mij is deze wel erg verdacht goedkoop.
Stamboek en beleerd maken volgens mij een pony juist duuder dan 250 euro.
Vraag iemand die veel verstand van paarden en pony's heeft of hij/zij mee wil gaan, want volgens mij is hier iets niet goed.
Succes!

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 22:31

precies dat dacht ik dus ook!
ik heb er absoluut geen verstand van maar 250 euro lijkt mij wel heel erg goedkoop voor een beleerde pony met papieren Verward
kan natuurlijk iets niet kloppen maar kan ook van iemand zijn die een goed tehuis belangerijker vind!
ik zal iig iemand meenemen als je gaat kijken die er verstand van heeft!!

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 22:40

250 is weinig voor een apony, maar niet onredelijk.....wel laten keuren, maar dat hoor je eigenlijk altijd te doen....

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 22:41

Hoe oud is ie?

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 22:47

t klilnkt mij persoonlijk vrij goedkoop in de oren, maar dat is slechts de mening van een leek...

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 23:41

klinkt goedkoop! Wel laten keuren he!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 23:50

250 euro vind ik wel redelijk normaal, misschien zelfs iets aan de goedkope kant. Het is maar een klein maatje natuurlijk en stamboek zegt ook niet echt veel.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 23:57

laukjelover schreef:
moeder van deze pony had een eerste premie op de keuring in 2000


Dat is niet slecht!
Nou ja, gewoon overal op letten en misschien zoeken die mensen wel een goed tehuis voor het beestje en verder niks.

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 07:17

Ik vind het de prijs erg laag, nu moet ik eerlijk zeggen dat het ding me nog geen 3 jaar oud lijkt ook. Eerder nog 2 ofzo....
Iig laten keuren en iemand meenemen die er veel vanaf weet.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 08:14

250 euro vind ik niet teveel als het beestje helemaal gezond is. Eerder weinig, in verhouding met wat andere eigenaren voor hun pony's vragen. Maar misschien zijn dit gewoon mensen die niet rijk hoeven te worden van de verkoop van hun pony.
Ik vind het iig een leuk beestje om te zien. Ik zou hem wel laten keuren.

* To Belg, or not to Belg *

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 08:19

maar vergeet niet dat de handel , vooral in kleine maatjes , nogal op zijn gat ligt he?
koop je m van een manege??want dan zou ik het nie vertrouwen ,
maar koop je m gewoon van mensen thuis, dan weten ze ook wel dat ze er niet zoveel voor kunnen vangen. A-pony's leveren pas geld op als ze goed in de dressuur lopen , want een A-pony koop je voor jonge, kleine (onervaren) kinderen , en dus willen ze liever geen jonge, dus vandaar dat ze zowiezo niet zo heel veel voor het beestje kunnen vragen , heb je al iemand meegenomen om te laten kijken ?want zeg nou zelf.....als je hem laat keuren ben je ook weer rond de 250,- kwijt.......dan ben je dus twee keer de aanschafprijs kwijt , is dat de bedoeling dan >? klinisch keuren , dat is wel aan te raden .

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30594
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 08:29

Ik geloof ook niet dat hij op die foto al 3 is.
Het is een ruin dus geen fokwaarde. De prijs vind ik zeker niet teveel of te wienig. Een jonge pony is niets voor kinderen.
En dan ligt het eraan wat hij onder het zadel kan.

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 09:13

Toen ik de foto zag dacht ik dat het om een één-twee jarige ging! toen dacht ik nog dat is een redelijke prijs voor een [pony die niets kan...en dan is het nog heel erg goedkoop... maarals hij WERKELIJK drie jaar is en bereden is 250 euro een belachelijke prijs!! ik zou het dan niet vertrouwen...Zou ej als jijz elf een pony van drie jaar hebt die beleerd is voor 250 euro verkopen? denk het niet... Laat hem iig GOED klinisch keuren dan weet je het zeker. En als alles eraan goed is heb je gewoon mega veel geluk!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 09:32

wat moet je anders voor een A-pony vragen , okej als ie dan super kan bewegen , maar daar ziet ie er niet echt naar uit qua bouw.nogmaals, een pony die het goed doet opp concours, die levert wel iets op (in deze a-maat) maar een jongen pony, net zadelmak......wat zou je daar dan voor kunnen vragen ?misschien kun je wat andere advertenties van soortgelijke pony's bellen ???

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 09:37

Ik vind de prijs niet te veel en niet te weinig. Precies goed eigenlijk.
Laat hem wel klinisch keuren door de dierenarts dat kost ongeveer 75 euro en dan weet je zeker of ie gezond is en dat ie 3 jaar is.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 09:39

sow das duur bij jullie, bij ons kost het 45 euro 8-|

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 10:25

ik vind het ook verdacht goedkoop, nou zijn die welshjes niet zo duur maar je moet er meestal toch al gauw zo'n 700 euro voor betalen lijkt mij.
wij hebben ook een Welsh A merrietje, 8 jaar beleerd voor onder het zadel en voor de kar en ze is dan wel iets mooier getekent dan deze ruin maar heeft wel dezelfde kleur, voor haar zouden we toch al gauw zo'n 900 euro vragen en dan zonder papieren maar wel super betrouwbaar en kindvriendelijk!
Maar het zou wel kunnen hoor, hij is pas 3, net beleerd.. laat hem dan wel goed keuren door een veearts enzo dan ben je er zeker van dat de prijs niet door een of ander gebrek zo laag is.
groetjes

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 12:41

Jonge kleine pony's die niet interessant zijn voor de fokkerij en geen geweldige bewegingen hebben zijn niet zo duur hoor
Die zijn voor onervaren ruiters niet geschikt en er zijn maar weinig ervaren kleine ruiters om zo'n beestje goed te beleren.

Ik vind het niet duur, maar ook niet belachelijk goedkoop.

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 12:42

ik vind het een goede prijs, zeker niet te duur.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot en 18 bezoekers