kunnen ruinen/hengsten.....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

kunnen ruinen/hengsten.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-03 16:08

lucht zuigen via de anus?
ik was vandaag onze lieve nieuwe ruin Quidado aan het poetsen en ik hoorde ineens een vreselijk piepend geluid alsof je een balon hebt waar je de lucht uit laat ontsnappen tussen je vingers.
dus ik had zoiets 'van lukt alles jochie?', keek bij ze staart helemaal tussen ze billen geknepen wat niet zo is als ene paard een scheet laat, dus ik dacht nou das anders om, die zoog het naar binnen.

kan een mannetje dat?

hij is trouwens vind ik erg mager, ze ribben voel je helemaal zitten als je er over heen gaat met je hand oid. poetsen op z'n borst vind hij ook vreselijk hierdoor.

alle info hierover is welkom, hij zuigt ook helemala geen lucht door z'n mond op, alleen daar
Laatst bijgewerkt door Woogy op 02-04-03 16:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies


manic

Berichten: 6983
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 16:44

...

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-03 16:47

daar heb ik toch niks aan, zeg aub iets nuttigs of zeg helemaal niks. sorry hoor, maar ik hou niet van zulke reacties

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 16:47

manic schreef:
...

Verward

Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat een paard dat kan doen...en vooral niet dat ie daar mager van wordt. Als een paard lucht zuigt via de mond dan komt het in z`n maag terecht waardoor hij geen honger meer heeft (zo was het toch??) en daardoor wordt ie mager...

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-03 16:50

dat weet ik wel, maar onze starmie werd ook mager door lucht zuigen via d'r vulva, dicht laten naaien een maandje ofzo geleden, en nu is ze al ietsje dikker geworden

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies

manic

Berichten: 6983
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 17:31

Woogy schreef:
daar heb ik toch niks aan, zeg aub iets nuttigs of zeg helemaal niks. sorry hoor, maar ik hou niet van zulke reacties


Relax...


Met "..." wil ik zeggen "Hier heb ik echt nog nooit van gehoord", lijkt me erg onwaarschijnlijk. Als ik zou twijfelen zou ik gewoon de dierenarts bellen...

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 17:34

Onze hengst is zo nu en dan aan het masturberen(Gatver!) en daar kunnen ze inderdaad heel mager van worden Maar wat die van jouw doet... Geen idee!

Trots op mijn held Voltrack, 125 km!!
Wie ben ik
Keep up to date!

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-03 17:58

onze hengsten doen dat ook, maar dan gelukkig snachts Lachen en dan vooral die twee jarige nymfomaan, die van 9 doet er niet veel mee, heb laatst heel ze slerfje schoon gemaakt, en hij stond te slapen, toen ik klaar was trok die um op en ging weer eten Lachen

maar dat lucht zuigen is echt iets bizars, dat merries het via hun vulva kunnen weet ik nu, maar via de anus is gewoon vreemd

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 18:02

manic schreef:
Met "..." wil ik zeggen "Hier heb ik echt nog nooit van gehoord", lijkt me erg onwaarschijnlijk. Als ik zou twijfelen zou ik gewoon de dierenarts bellen...


zeg dat dan meteen?? Lachen

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

DubbelFun

Berichten: 88474
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 18:22

Guinni schreef:
Onze hengst is zo nu en dan aan het masturberen(Gatver!) en daar kunnen ze inderdaad heel mager van worden Maar wat die van jouw doet... Geen idee!


Vroeger maakten ze mensen ook wijs dat je er blind en doof van kon worden Cool

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-03 18:31

onze hengsten zijn heel mooi op gewicht ook beiden dus dat is wel fabeltje, al staat 5 minuten masturberen gelijk aan 5 km hard lopen qua beweging, dus als je hengstej elke dag meer dan 30 keer zou masturberen zou het best eens kunnen zijn dat hij aardig af zou vallen Knipoog

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 19:14

ik denk dat het op zich wel zou kunnen
je moet niet voor niets een touwtje aan je thermometer knopen, bij sommige paarden is ie zo foetsie , dus waarom zou lucht niet kunnen

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 19:17

onze hengsten doen dat ook, maar dan gelukkig snachts en dan vooral die twee jarige nymfomaan, die van 9 doet er niet veel mee, heb laatst heel ze slerfje schoon gemaakt, en hij stond te slapen, toen ik klaar was trok die um op en ging weer eten

TOEN -IK- klaar was of toen die merrie klaar was?

Anne_GTI

Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 22:48

hahaha kom maar een keertje kijken. Stiek slaat zijn geval steeds in een ritmische beweging tegen zijn buik... ranzig... (hij kijkt er ook bij van "ik wou dat ik een hand had, dan kon ik me tenminste aftr....")

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 22:54

Ik heb er nog nooit van gehoord, maar ik denk dat het wel kan.

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 05:38

Die van ons staat ook heel zielig te kijken in de bak als ie aan het masturberen is, dan denk je "ahhh, wat zielig voor hem" en dan "Maar hij doet het zelf..."
Woogy: Voor hem is het dan een goeie training! We rijden Endurance met hem! Haha!

Trots op mijn held Voltrack, 125 km!!
Wie ben ik
Keep up to date!

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-03 07:39

missnynke schreef:
onze hengsten doen dat ook, maar dan gelukkig snachts en dan vooral die twee jarige nymfomaan, die van 9 doet er niet veel mee, heb laatst heel ze slerfje schoon gemaakt, en hij stond te slapen, toen ik klaar was trok die um op en ging weer eten

TOEN -IK- klaar was of toen die merrie klaar was?


zucht hebt me verkeerd begrepen Lachen, toen ik klaar was met schoonmaken van z'n ding, onze hengsten dekken niet

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 08:01

weet je zeker dat de lucht er niet UIT kwam, in plaats van IN???

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 08:20

Guinni schreef:
Onze hengst is zo nu en dan aan het masturberen(Gatver!) en daar kunnen ze inderdaad heel mager van worden


er heeft ooit een artikel in BIT gestaan dat hengsten dit minimaal 7 (!!!) keer per dag doen. Verward

Het lijkt me overigens niet waarschijnlijk dat een paard luchtzuigt via de anus. Ik zou eerder het tegenovergestelde denken.

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 10:32

Waarschijnlijk kwam dat piepgeluid doordat hij juist zijn staart strak had.
Jij laat toch ook wel eens een piepscheet?

Ik ben gewoon ik en heb soms een eigen mening, met eigen ervaringen en belevenissen, wil niet zeggen dat het daarom de waarheid is.

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-03 19:09

vandaag deed hij het onderweg naar de tandarts weer, stondtie stil, en je zag hem echt z'n buik intrekken als wanneer je zelf lucht opzuigt en daarna liettie een scheet.....ik zei tegen marielle hier hou hem vast ik m'n hand bij z'n staart doen kijken of het eruit kwam of erin ging, en het ging echt erin
nou vroeg ik me ook af hoe we dit kunnen oplossen, want je kan moeilijk z'n anus dicht naaien

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 19:16

Waahahaha sorry hoor maar poep en stront praat is altijd leuk!!! Haha! Haha!

ik zit met knipperende ogen te lezen, paarden die zich masturberen.... never heard of it!

Gam is een ruin maar die slaat zijn slurfje ook wel eens tegen zijn buik en dan denk ik poeh poeh, wat een spierkracht! dat kan mijn eejee niet!!! Afbeelding

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

DubbelFun

Berichten: 88474
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 19:21

Pellie schreef:
ik zit met knipperende ogen te lezen, paarden die zich masturberen.... never heard of it!

Gam is een ruin maar die slaat zijn slurfje ook wel eens tegen zijn buik en dan denk ik poeh poeh, wat een spierkracht! dat kan mijn eejee niet!!! Afbeelding

Je hebt het zelf gezien maar je wist niet wat het was Haha! of je wist niet hoe het heette Clown

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 19:23

Mwoaaaah... dacht gewoon dat hij zijn slurfje aan het uitrekken was. Het blijft meestal bij 1 slagje, hihi. Haha! Tong uitsteken

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jos_1 en 31 bezoekers