kunstbiest/melk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23417
Geregistreerd: 09-04-01

kunstbiest/melk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-03 22:19

Ik wist niet waar het beter paste, hier of op de kraamstal, dus maar hier.

Is het verstandig om voor de geboorte van het veulen kunstbiest en kunstmelk in huis te hebben, we gaan er natuurlijk niet vanuit maar het kan altijd misgaan (pfff het idee alleen al).

Ik loop nu stage op een schapenbedrijf en voor lammetjes kan je gewoon kunstbiest kopen, maar kan dat bij paarden ook?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Polly moet waarschijnlijk nog 3 maanden, maar ze is echt onwijs dik (foto: [ITP] Polly en Sharif
ik ben ook gewoon heel bang dat er iets mis gaat (zijn geen tekenen van, maar ik ben er gewoon bang voor).
Is er iets wat ik nu nog voor haar kan doen, de veearts kon haar niet scannen, maar zijn er andere manieren zonder dat het veulen gevaar loopt?

Renee

Kabouterdans
Berichten: 5085
Geregistreerd: 19-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 22:28


Rivendell

Berichten: 6818
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 22:39

Mijn veulen krijgt ook kunstmelk bij, omdat mama te weinig heeft. Je kan dit gewoon bij de fourage handel krijgen.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 23:03

Geef dan liever echte ingevroren melk Kan je bestellen bij een Paardenmelkerij en is ingevroren zodat je het kan ontdooien zodra je het nodig hebt.............bijvoorbeeld bij Paardenmelkerij Orchids in het plaatsje Zeeland, telefoonnummer kan ik voor je opzoeken.

Weet je zeker dat je het goed doet enneh het kost je rond de 45 euro maar dan heb je wel perfecte melk of biest.

Voor meer info moet je me anders maar even pben Knipoog