Met je eigenpaard mee met georganiseerde trektocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Romy

Berichten: 912
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Zaandam

Met je eigenpaard mee met georganiseerde trektocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-03 18:36

In de zomer vakantie zou ik heel graag met mijn eigen pony een georganiseerde trektocht willen rijden. Waar je echt een heel aantal kilometer per dag rijdt.
Vriendinnen hebben of geen geschikt paard of zien dat toch niet zitten..
Op het internet kan ik niet veel vinden...
Ik ben 18, dan 19.
Weet iemand misschien zo'n georganiseerde trektocht met eigen paard?!

Romy

Berichten: 912
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-03 21:54

Weet niemand iets???

ikke

Berichten: 37542
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 01:21

Yep, schot in de roos, daar is ie weer www.recreatieruiter.nl De NVVR organiseerd, speciaal voor jongeren in Juli een trektocht. Ik spreek komend weekend de organisatie van deze tocht. PB me na het weekend even, dan weet ik meer.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 10:56

Ikke, je bent me net voor... Knipoog

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 11:59

Ik heb net op die site zitten kijken. Het ziet er leuk uit, maar zou je ook met een hengst mee kunnen rijden? Die ééndaagse ritten lijken me ook wel grappig. Ik zag dat er binnenkort eentje bij me in de buurt is.

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 13:01

Het wordt toch eens tijd dat ik lid wordt van de NVVR Lachen

ikke

Berichten: 37542
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 14:40

Tessebes schreef:
Ik heb net op die site zitten kijken. Het ziet er leuk uit, maar zou je ook met een hengst mee kunnen rijden? Die ééndaagse ritten lijken me ook wel grappig. Ik zag dat er binnenkort eentje bij me in de buurt is.


Ik neem aan dat je je verantwoordelijkheid kent met een hengst. Dan is er geen enkel probleem om met een hengst mee te doen.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 15:04

ikke"]
[quote="Tessebes schreef:
Ik heb net op die site zitten kijken. Het ziet er leuk uit, maar zou je ook met een hengst mee kunnen rijden? Die ééndaagse ritten lijken me ook wel grappig. Ik zag dat er binnenkort eentje bij me in de buurt is.


Ik neem aan dat je je verantwoordelijkheid kent met een hengst. Dan is er geen enkel probleem om met een hengst mee te doen.
[/quote]

Ja tuurlijk, hij is erg goed opgevoed, maar het blijft een hengst natuurlijk!
Stilstaan moet zoveel mogelijk vermeden worden, snuffelen is uit den boze... Ik weet niet hoe het er aan toe gaat met zo'n rit. Iemand enig idee? Hoe groot zijn de groepen bijvoorbeeld?

ikke

Berichten: 37542
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 15:11

Tessebes"]
[quote="ikke"][quote="Tessebes schreef:
Ik heb net op die site zitten kijken. Het ziet er leuk uit, maar zou je ook met een hengst mee kunnen rijden? Die ééndaagse ritten lijken me ook wel grappig. Ik zag dat er binnenkort eentje bij me in de buurt is.


Ik neem aan dat je je verantwoordelijkheid kent met een hengst. Dan is er geen enkel probleem om met een hengst mee te doen.
[/quote]

Ja tuurlijk, hij is erg goed opgevoed, maar het blijft een hengst natuurlijk!
Stilstaan moet zoveel mogelijk vermeden worden, snuffelen is uit den boze... Ik weet niet hoe het er aan toe gaat met zo'n rit. Iemand enig idee? Hoe groot zijn de groepen bijvoorbeeld?
[/quote]

Het gaat er meestal rustig aan toe en als er mensen vuurwerk willen, dan in overleg, zodat alleen zij die het willen ook echt vuurwerk krijgen. Ook groepsgrootte in overleg. Soms lekker met een hele kudde door het bos keutelen, soms in een kleine groep een stevige rit, kwestie van overleg en gewoon aangeven wat je wilt.

Romy

Berichten: 912
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-03 20:02

Dank je ikke!
PB je zeker na het weekend!
Leuk verhaal om te lezen op de site over de eerste jeugd trektocht!