NHI cursussen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Samantha_

Berichten: 10795
Geregistreerd: 20-12-02

NHI cursussen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-03 14:14

Hallo, mijn vraag is: Heeft er iemand ervaring met de cursussen van NHI? Ik wil er graag een cursus volgen om mijn theorethische kennis uit te breiden. Dus als er iemand is die er al een cursus heeft gevolgd?
Alvast bedankt.

Groetjes Samantha.


KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 14:26

Yep. Ze zijn erg intressant en je kunt er een hoop van leren. Maar je moet wel erg open staan voor andere insteken en nuchter zijn. Dan je kun er je eigen ding uithalen.

Ik ben gewoon ik en heb soms een eigen mening, met eigen ervaringen en belevenissen, wil niet zeggen dat het daarom de waarheid is.

Samantha_

Berichten: 10795
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-03 14:54

zijn ze ook echt het geld waard? en hoe is de curus map? zit daar echt nuttige informatie in? ook voor na de cursus? en mag ik ook vragen welke cursus(sen) jij hebt gevolgd KingMarco?

lieke2
Berichten: 2127
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 14:55

ben ook erg nieuwsgierig, ik heb ooit weleens post ontvangen. Dit is ergens bijeenkomen voor les, of niet?

Vandaag is morgen voorbij....

Als je veel doet, kan je veel doen
Als je niks doet, doe je vaak niks

Tijd om te leren/werken? Ban jezelf!

Samantha_

Berichten: 10795
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-03 14:57

ja zoiets. kijk maar op www.nhi-equi.nl
als ik zo op de site kijk lijkt t me erg leuk en leerzaam!

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 15:06

Ik heb de cursus rugaandoeningen afgelopen zaterdag gevolgt.
Die werd gegeven door R. v. Wessum en E. Laarakker.
Gisteravond heb ik een cursus van iemand anders gevolgt rugproblemen bij paarden. Binnenkort ga ik waarschijnlijk een cursus dressuurtraining doen. Dit is idd wel een hoop geld, maar je leert wel degelijk hoe een paard in mekaar steekt en werkt. En hoe je het voor elkaar zou kunnen krijgen. Uiteraard moet je wel enigzinds kunnen generaliseren, want er word wel over paard in het algemeen gepraat.

Ik ben gewoon ik en heb soms een eigen mening, met eigen ervaringen en belevenissen, wil niet zeggen dat het daarom de waarheid is.

Samantha_

Berichten: 10795
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-03 15:11

ik zit te denken aan de basis cursus of dressuur training.

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 01:07

Ik was ook tevreden over mijn gevolgde cursus EHBO voor paard en ruiter. Gelukkig lag de nadruk van de cursus bij het paard... haha. R v Wessum gaf duidelijke uitleg en ik vond het interessant!

Work like you don't need the money, Love like you've never been hurt, Dance like nobody is watching, Sing like nobody is listening. Live like it's Heaven on Earth..

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 20:28

ik heb ook al enkele cursussen gevolg (oa. basis en ehbo) was er zeer tevreden over! zeker de moeite waard!

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

prompter

Berichten: 11035
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 20:35

Ik heb de cursus gezondheidszorg gedaan, maar ik was er niet echt kapot van. Erg diepgaand is het niet, als je al wat theoretische kennis hebt leer je niet echt veel nieuws en het boek heb ik na de cursus nooit meer ingekeken. Het waren wel heel gezellige avonden

Extremely rare and Beyond Compare

Samantha_

Berichten: 10795
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-03 20:46

dus over t algemeen is iedereen hier er tevreden over? en moet je voor bijvoorbeeld de basiscurus ook (veel) rij ervaring hebben? of komt het rijden helemaal niet aan bod?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kirja, Ubermetrics en 123 bezoekers