Betalen voor verzorgster-advertentie marktplaats??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Betalen voor verzorgster-advertentie marktplaats??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-04 22:39

>;)
zit nu echt even verbaasd te zijn achter de computer...
Ik zoek een medeverzorger voor Sylvana (zie onderschrift) en heb al 4 advertenties gezet, allemaal dezelfde (wel op verschillende dagen Knipoog ), nu zet ik hem vanavond opnieuw, omdat hij op de weet ik hoeveelste pagina was beland, moet ik opeens gaan betalen Stoom uit je oren Blond Omdat ik een dienst vraag...
Heeft iemand anders daar ook last van? Ik bedoel, ze doen het 4 keer niet, en dan opeens wel Verward Ik ga geen 6 euro betalen hoor Haha!


Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 22:39

Als je een bijdrage vraagt moet je er iddd voor betalen, had ik toen ook.. Boos!

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-04 22:46

Ik vraag helemaal geen bijdrage Verward

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 22:47

Vaag Verward

Dan is het misschien omdat je de advertentie te vaak hebt geplaatst Verward

swoeky

Berichten: 1357
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 23:05

als je nu eens al die andere verwijderd misschien dat het dan wel wil

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 07:25

De vraag omdraaien in een aanbod-advertentie: ipv van 'verzorgster gevraagd' een 'verzorgpony aanbieden' Haha! Stalgenoot en ik hadden hetzelfde probleem: zij moest betalen (verzorger gevraagd) ik niet (verzorgpony aangeboden). Ik zou zeggen probeer het eens. Lachen

Wordt lid van de HippoLogic Clicker Training Academy HippoLogic Clicker Training Academy voor online R+ cursussen, live groepscoaching en onze Clicker Community <3 met gelijkgestemden .

klomp

Berichten: 4998
Geregistreerd: 25-05-04
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 08:21

PeruaansePas schreef:
De vraag omdraaien in een aanbod-advertentie: ipv van 'verzorgster gevraagd' een 'verzorgpony aanbieden' Haha! Stalgenoot en ik hadden hetzelfde probleem: zij moest betalen (verzorger gevraagd) ik niet (verzorgpony aangeboden). Ik zou zeggen probeer het eens. Lachen


Wat een goede tip!!! Dat had ik namelijk ook...bedankt!!!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 10:11

Soms zijn ze erg zeikerig bij marktplaats. Gewoon nog eens proberen en hopen dat je een andere webmaster treft.

newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 10:32

inderdaad, ik had dat ook, en als je erin zet kleine bijdrage moet je er een bedrag bijzetten, anders moet je ook betalen, omdat het wel eens boven de 200 zou kunnen worden Haha!

men neme een kwakkie en een eicel, even roeren en binnen 9 maanden heb je je eigen homemade baby Haha!

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 10:36

heb ik ook gehad, ik vroeg iemand die mijn pony wil scheren. Krijg ik een mail terug. Dat ik om een dienst vraag dus moet betalen Boos!

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 11:15

Citaat:
heb ik ook gehad, ik vroeg iemand die mijn pony wil scheren. Krijg ik een mail terug. Dat ik om een dienst vraag dus moet betalen

Advertentie: Pony aangeboden voor ervaren paardenscheerder. Voorwaarden in overleg/prijs N.O.T.K. ** Knipoog Knipoog Knipoog

Zou de webmaster het snappen?

** Hier doel je dan op de prijs die jij wilt betalen Haha!

Wordt lid van de HippoLogic Clicker Training Academy HippoLogic Clicker Training Academy voor online R+ cursussen, live groepscoaching en onze Clicker Community <3 met gelijkgestemden .

Kyra

Berichten: 1399
Geregistreerd: 05-11-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 11:29

dat heb ik ook gehad, toen ik notabene stalling ZOCHT! Ik snapte er ook niks van, heb toen via iemand anders het laten plaatsen en dat was geen probleem. Als je er een mail heen stuurt krijg je nooit een reactie terug. Ik vond het ook belachelijk!

http://www.helpmijnpaard.nl Osteopathie en paardrijlessen omg Apeldoorn eo

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-04 18:36

Ik vind het echt heel raar Verward er stond echt: omdat je een dienst vraagt... terwijl ik het hiervoor nooit heb gehad...vage marktplaats Knipoog

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 19:12

Ik heb het ook weleens gehad, ook met een verzorgpony aangeboden. Meeltje naar mp gestuurd, maar niets meer van gehoord.
Daarna er nog een keer opgezet, toen ging alles goed. Het gaat er niet om of je er een bedrag voor vraagt, ik vroeg er nl niets voor

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 19:35

ik ken het..... had een advertentie geplaatst (gaat even niet over paarden) dat ik op zoek was naar drinkflesjes voor caafjes...... mag ik gaan betalen, omdat de waarde meer dan 200 euro is bij hun (wat moet ik met zoveel flesjes? Weer verkopen?)

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 19:41

Het gaat om het aanbieden of zoeken van een dienst. Volgens mij sturen ze die mails steekproefsgewijs. Als je nu direct een nieuwe gaat plaatsten krijg je alleen wel hetzelfde mailtje... Ff een dagje wachten....

www.extendedsteps.nl Sporttherapeut, MLD paard, instructie/coaching. Academische Rijkunst, werken aan de hand, Centered Riding, KNHS jury

Mellow

Berichten: 6467
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 20:03

ik heb tot nu toe geen probleem, ik ''zoek'' ook een verzorgster namelijk.

maar ja een pony verzorgen is ook echt een baantje he? Knipoog
(als je bij banen een advertentie neerzet moet je nl. 6 euro betalen).

het begint steeds vager te worden daar Scheve mond

SanderD

Berichten: 9378
Geregistreerd: 25-07-04
Woonplaats: Gent + Sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 20:16

Marktplaats is idd vaag... de af en toe kan et wel, dan weer niet... erg irritant...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 115 bezoekers