Wat voor kruising/ras is deze pony

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Lentigo
Berichten: 232
Geregistreerd: 24-06-01
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 19:29

Dartmoor x Welsh
Alleen vind ik dat koppie wel appart.
Ach wat boeit het, als ie maar lief is.....
Hij ziet er leuk uit hoor!!! Lachen


DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 20:12

Misschien is 1 van z'n ouders (of beiden) ook wel een kruising, dus is het wel met Dartmoor, Welsh en New Forest.
Hij heeft in elk geval van alles wel wat weg, Shetlander zie ik er eigenlijk niet in.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 09:53

Bij die 1e collega dat koppie dacht in new forest en bij de 2e college kruising met welsh Verward
Maar ze kan ook een vader bijv. hebben die zelf ook een kruising was of een moeder, want ik zie er ook wel new forest in hoor.

sharief
Berichten: 853
Geregistreerd: 18-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 10:44

Lijkt wel wat op mijn vroegere pony, daar dachten we van dat het een kruising Welsch X New forest was.

;-)

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 18:03

hij lijkt wel wat op Nasty met z'n bouw, en hij is welsh x shet.
zo veel dartmoor's zijn er volgensmij niet in Nederland, of wel? lijkt me niet heel waarschijnlijk dat er dan dartmoor in zit, het kan wel natuurlijk mar eerder iets met de welsh ofzo

Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 20:13

Hey Dong, Ik denk dat Lex een mengelmoesje is van bijv. Welsh, Dartmoor of Shetland. Als hij een echte Dartmoor was geweest, dan wist je dat waarschijnlijk wel, want dan zit er meestal wel papier bij. En dan was hij ook niet bij de mensen terecht gekomen, waar hij eerst van was. Verder is Lex een leuke pony, hoor!! Groetjes Melina

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 20:29

Melina schreef:
Hey Dong, Ik denk dat Lex een mengelmoesje is van bijv. Welsh, Dartmoor of Shetland. Als hij een echte Dartmoor was geweest, dan wist je dat waarschijnlijk wel, want dan zit er meestal wel papier bij. En dan was hij ook niet bij de mensen terecht gekomen, waar hij eerst van was. Verder is Lex een leuke pony, hoor!! Groetjes Melina


Misschien is hij door zijn aftekeningen niet geregistreerd. Dartmoord mogen nl. niet zoveel wit hebben.

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 22:35

Het lijkt inderdaad op een dartmoor.
En ik vind dat ie ook wel een btje van een New Forest weg heeft aan de bouw te zien, als is hij wel erg klein voor een Forester.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: jazzejam, RenateHidden, S_Figo en 82 bezoekers