gezocht: mensen die Tamar (pony) kennen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

gezocht: mensen die Tamar (pony) kennen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-03 10:44

Sinds een tijdje is er een nieuwe pony op de manege, en ik vraag me dingen af, dus ik wilde even informeren of hier heel toevallig iemand is die deze pony kent.

Ze heet Tamar, ik weet niet wie haar zo genoemd hebben trouwens. Ze komt van een handelaar uit omgeving Halle. Ze heeft heel erg veel haar overal (op de foto's zie je dit niet zo goed). Aan het eind van haar manenkam zit er een wit plukje (zie foto). Ze heeft een wit kolletje, witte voetjes weet ik zo even niet meer.
Ze is heel erg lief voor mensen, echt een schat, maar met rijden een beetje heet af en toe. Ze schrikt van het minste geringste en geeft nog wel eens een paar vurige bokken. Springen heeft ze niet zoveel ervaring mee. Het is een pony rond de 1.50. Met wandelen is ze heel braaf en ze zou geen mens kwaad doen!!
Ik vroeg me af of mensen haar kenden, omdat ik wel eens info wil over hoe ze vroeger was. Ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen!!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 11:41

Het koppie heeft wat weg van Sonja, een pony die bij ons stond. Deze pony is verkocht omdat ze iedereen eraf gooide. Ik ken sonja alleen van foto's, weet niks van haar. Ze is rond Juli verkocht

Daihyo

Berichten: 88043
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 14:00

Ze lijkt op een pony die een jaar geleden bij ons op de manege stond. Ze is toen vrij snel weer weg gegaan, omdat ze niet de makkelijkste was.
Ik heb geen idee hoe ze heette en waar ze vandaan kwam en naar toe is gegaan. Ik denk dat ze er maar een week heeft gestaan.

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-03 18:50

Ik zou wel eens kijken of ze op de naam Sonja reageert.. Verder nog iemand ideeën????