Niet Carpoolen maar TRAILER POOLEN:)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 22:44

Om je aantemelden moet je gewoon naar die link gaan ( een van de bovenstaande berichten), en dan moet je je aanmelden bij e groups en de rest wijst zich vanzelf, het is mij ook gelukt en om mezelf nu een technologisch wonder te noemen, niet dus....
Jullie merken zeker wel dat ik dat technologisch een leuk wooord vind (komt in bijna al mijn berichten minstens 1 keer voor.

Nou groetjes Hanneke, en om ja naar het strand te gaan of zo !!!!!jaaaaaa ikke ook mee !!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 08:57

Ik heb een twee paards trailer met hengstenrek, mijn hengst en ruin gaan dus gewoon naast elkaar Knipoog .
Het is op zich een leuk idee, maar jullie vergeten 1 ding: je moet wel zo'n beetje op hetzelfde nivo rijden, anders krijg je totaal verschillende starttijden!!!! Dan sta je dus uren op elkaar te wachten, paarden op de trailer. Je kunt zomaar hebben dat de een 's morgens moet en de ander einde vd middag ofzo....

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 09:19

ik wil dus voor een bosrit of strandrit een trailer, wedstrijden doe ik niet aan mee (ik oefen wel fanatiek dressuur bijna elke dag hoor daar niet van) dus iemand zin in een bosrit of strandrit? ik woon in venlo-blerick, dat is is het noorden van limburg.
maarre... kost dat veel geld? want carpoolen kost toch ook geen geld Lachen anders kan ik net zo goed een taxi lenen

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 14:31

Ik hou ook van buitenrijden (vandaar dat ik hier ook aan meedoe) maar ik vind limburg een beeeeetje te ver (aangezien ik aan de andere kant van nederland woon.) Haha!

Ju-Ju

Berichten: 55
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-01 09:34

hia allemaal,
Net terug van vakantie..
Ik ga zo even bij Egroups kijken en e lijst levend makend:)

Tot hoors!

Judith

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 00:47