Wat verstaan jullie onder een 'vrije dag'

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 23:14

Lekker naar buiten, zoals elke dag trouwens, maar niet onder het zadel of aan de longe *LOL*
Er zijn weken dat hij helemaal geen vrij heeft, maar ook weken dat hij drie dagen vrij heeft(dan zit ik even wat krapper met mijn studie of werkt de NS niet mee Huilen ). Gelukkig kan hij er dan wel een paar uur uit en kan ik hem daarna ook weer lekker oppakken Lovers

Rocco

Berichten: 830
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 09:54

Rocco staat altijd in de wei, dus dus zowiezo nooit een hele dag op stal, maar als hij vrij heeft ga, ik meestal met hem grazen, wandelen of wat VD doen.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 09:58

Cerise kan dus niet 24 uur op stal staan. Pertinent niet.
Mocht ze de wei niet in kunnen door gladheid of weet ik veel, dan probeer ik haar wel los te gooien in de paddock of buitenbak, of ff wandelen.

Mocht ze wel in de wei kunnen dan is een dag vrij voor haar dus gewoon een dag lekker grazen.
Afgelopen week kon ze dat de hele week doen want ik was ziek... Haha!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 11:13

Andrew staat 's winters overdag in het land, een vrije dag is dan meestal alleen even poetsen, een wandelingetje aan de hand en eventueel wat grazen, en meestal 's avonds als ik dan kom even los in de bak. Dan kijkt hij wat, gaat rollen, maar zichzelf beweging geven doet hij niet echt *LOL*
Soms even wat stappen zonder zadel/hoofdstel of even los aan de longe.
Een vrije dag betekend: lekker lanterfanten!
's Zomers staat hij nog meer buiten, afgelopen zomer zelfs dag en nacht, en dan poets en of controleer hem alleen en geef hem zijn voer...