'Puzzel' stalmatten

Moderators: Pistasche, Apple, Nicole288, C_arola, Coby, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

tamary

Re: 'Puzzel' stalmatten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 19:13

Die granulaat matten zijn die die water doorlaten? Heb ik ooit gehad, ellende dingen waren dat inderdaad.
Nu niet doorlaatbare matten, heten dacht ik inderdaad puzzelmatten. LIggen in de schuilstal, zonder iets er op, soms open stukje er achter vlas als er voor nood een pony in moet (iets met probleem stroomklok en houdini pony). Bevalt mij best zo, maar er op liggen doen ze niet (stal te gesloten voor) als er een andere optie is. Stalbodem loopt iets af, dus urine loopt er meestal wel uit al plassen/mesten ze er eigenlijk ook nooit in.
Liefst misschien ooit nog HIT-matrassen, maar die zijn duur, moeilijk aan te komen (beste zelf ophalen schijnt) en weer loeizwaar. Nu voor nood eigenlijk voldoen de puzzelmatten voor wat ik nodig heb, ik heb dus weinig ervaring met intensief gebruik er van qua slijtage, etc. maar schoonmaken is en veel makkelijker (blijft niks in de matten zitten, enkel er op) en lichter te versjouwen om schoon te maken, daarnaast komt er veel minder rotzooi onder ook al zitten er dus "naden" in zo'n bodem en blijven ze ook al liggen ze niet strak van wand tot wand goed plat en op de plek liggen.

[o]
Bayo - 01-01-1996 - 15-04-2017 ;(
“Technological progress has merely provided us with more efficient means for going backwards.” – Aldous Huxley –

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 17:22

[o]
Bayo - 01-01-1996 - 15-04-2017 ;(
“Technological progress has merely provided us with more efficient means for going backwards.” – Aldous Huxley –

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie