Hoe vaak rijden en waar naar toe werken?

Moderators: Pistasche, Apple, Nicole288, C_arola, Coby, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 20:46

Ik herken het wel; heb swinters vaak ook veel minder zin en schroef de activiteiten dan ook wat naar beneden.

In de winter doe ik in plaats daarvan meer poetsen, wandelen en grondwerk met mijn paarden. Grondwerk is dan meestal Parelli, maar soms ook even lekker stretchen aan de longe (dit houd ik dan wel kort, max 20 minuten, en zo afwisselend mogelijk qua wat ik vraag ivm geestelijke stuk van longeren) of wat gymnastische oefeningen aan de hand. Als ik swinters ál ga rijden, dan is dit vaak lekker met de barebackpad van Christ <3 , en dan fijne stretch oefeningen in stap.

Zodra het mooie weer dan terug komt pakken we het rijden en de buitenritten dan wel weer op.

O ja, ik train ook echt niet dagelijks met de paarden hoor. In de winter zelfs maar zo’n 2-3x per week. Heb 2 paarden trouwens en ze krijgen ook swinters > 6 uren per dag vrije beweging.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie