Paard aan huis; aanschaf van maatje(s)?

Moderators: Coby, Pistasche, C_arola, Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 11:21

Caily schreef:
Hier ook altijd 2 paarden, inmiddels al wisselende duo's gehad. Ik ben zo'n harde trut die gewoon zegt "ze leren het maar". En vaak gaat dat ook wel goed. Sowieso zet ik ze dan op de paddock en hebben ze altijd hooi. Als het nieuw voor ze is krijgt de thuisblijver lekkere slobber/brok op het moment dat ik met de ander weg ga. En als ik er eentje heb die omheiningen gaat slopen, gaat die eerst even een paar keer op stal en bouwen we het later weer op. Ik laat ook wel eens iemand anders mn paard meenemen en dan ga ik stiekem de thuisblijver bespieden. Het is nog nooit gelukt om ze het te leren gelukkig. Een paard extra voor die paar uurtjes rijden per week, ik moet er niet aan denken. Kosten, verantwoordelijkheid, aandacht, ruimte, nee dankjewel. En als er nood aan de man is (ziekte ofzo) zul je zien dat er nog steeds een alleen staat...

Hier gaan warmbloed en koudbloed gelukkig prima samen.

Hier precies zo. Ik heb een paard en een shet staan, de eerste paar keer ging de shet de hele tijd de wei op en neer, goed voor de lijn. :D Nu weet ze inmiddels wel dat we altijd terug komen en is ze een stuk rustiger. Ik ben al druk zat met twee paarden, ik moet er niet aan denken er nog eentje bij te hebben.

Al·win; (m) - Edele Vriend - 09.05.2004 ~ 27.09.2013.

Diesel; Ever thine, ever mine, ever ours.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie