Paard aan huis; aanschaf van maatje(s)?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pikeur

Berichten: 6304
Geregistreerd: 01-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 08:37

Ik heb er ook een poosje 2 gehad maar dat ging echt niet. Ik probeerde het toen op te lossen door er een ander beest (ezel of geit) bij te zetten als ik weg ging met mijn merrie en dat ging voor het achtergebleven paard goed, maar de merrie accepteerde het niet dat er een ander dier in hun ruimte was geweest dus die kreeg ik haar hok niet meer in dan. Was er na een paar weken wel klaar mee. Heb zelf een hele onafhankelijke en lieve merrie en was bang dat ik deze zou ‘verpesten’ op deze manier omdat ze gewoon echt vervelend werd
Laatst bijgewerkt door Pikeur op 18-11-18 09:00, in het totaal 1 keer bewerkt



Pikeur

Berichten: 6304
Geregistreerd: 01-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 08:55

MizzMontana schreef:
Hoe heb je het opgelost pikeur?


Ik heb het niet opgelost, woon niet meer op de boerderij waar ik toen woonde (de merrie heeft er nog een poosje alleen zonder soortgenootjes gestaan na mijn verhuizing) dus het hele paarden aan huis verhaal komt misschien over een paar jaar pas weer aan de orde. Sta nu op een pensionstal, en als ik over een paar jaar waarschijnlijk weer terug ga naar de boerderij zal ik er denk een shetje als 3e wiel bij moeten hebben, weet alleen nog niet zo zeker of ik daar wel zin in heb. 3 is wel veel.. dus ik wacht maar af wat de tijd gaat brengen maar twee paarden doe ik niet meer

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 127 bezoekers