Regels en ervaringen rondom accommodatiegebruik

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
IHN
Berichten: 2331
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 19:23

Hier betaal je voor het paard, en voor de ruiter…

ik geloof dat mijn lidmaatschap 50 euro per jaar is, en dat het per paard 25 euro is per jaar...dus rijd je 2 paarden, betaal je 100 per jaar, kom je met 2 ruiters en 1 paard, betaald elke ruiter 50 per jaar, en het paard is voor 25 euro lid...

vind dat heel fair..iedereen betaald gewoon voor zichzelf.



IHN
Berichten: 2331
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 06:38

Rozekoek18 schreef:
Wat belachelijk zeg. Mij lijkt het 1x betalen voor 7 dagen per week en of jij nou komt of de buurvrouw, dat zou voor hen niks uit moeten maken.


dus als ik een fitnessabonnement afsluit voor 7 keer per week, kan ik die ook delen met mijn buurvrouw?
Als ik woensdag niet ga, mag zij de woensdag overnemen? Dat werkt toch nergens zo?

Daarbij...ik denk dat je ook verzekeringstechnisch nog zit...ik zou me kunnen voorstellen dat als er iets met een bijrijder gebeurt die niet geregistreerd staat, daar ook nog weleens problemen zouden kunnen ontstaan...en stel dat een bijrijder iets sloopt...wie spreek je dan aan? Want ts heeft het contract, dus die zou dan ook voor de schade moeten staan die veroorzaakt wordt door de bijrijder.

Het lijkt mij gewoon heel logisch dat een lidmaatschap op de persoon staat, en niet overdraagbaar is.

IHN
Berichten: 2331
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Re: Regels en ervaringen rondom accommodatiegebruik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 07:59

uhm...als de afspraak is: 360 per half jaar (tjezus, wat veel trouwens) voor jezelf en 1 bijrijder, dan staat dat vast dus. Kunnen ze niet zomaar gaan veranderen.

Het gaat daarbij niet om wat jij of zij vinden, het gaat om wat afgesproken is. En die afspraak was dus gewoon heel helder.

En het heeft niks met belasting van de bak te maken...ik betaal ook gewoon voor altijd kunnen rijden, en ben er soms weken niet...als ze een overeenkomst met je hadden 360 per half jaar, en jij komt ineens met een bijrijder hadden ze prima kunnen zeggen: we hebben met jou de afspraak. Je bijrijdster moet ook gewoon betalen, om hier te mogen rijden…

maar..er is een andere afspraak met je gemaakt, dus klaar toch?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 bezoekers