Bokts mooie zadelkamers? zadelkasten?

Moderators: Apple, Nicole288, Coby, petraaken, A_nouk, C_arola, Dyonne

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 10:34

Mooie kasten komen er weer voorbij!

Ik wil nog iets handigs voor in m'n kast voor beenbeschermers. Heb niet echt een recente foto, maar deze geeft een idee. Zou zo'n schuif mandje als op de vorige pagina daar handig voor zijn?
Gaat om 2 sets, 1 set voor dagelijks gebruik en de ander voor springen en concours.

Heb nog 1 stapel dekjes op de bovenste plank dus daaraan zou die kunnen denk ik, ligt niks hoogs op de tweede plank. Dekjes collectie is verdubbeld dus meeste nu maar mee naar huis :=

Afbeelding

Haddaway <3

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 13:54

Die ikea mandjes zien er goed uit Ja! Die ik nu heb is minder diep. Passen wel m'n sporen, liksteen en babydoekjes in dus opzich best handig. Heb aan de deur ook een mandje, daar zitten nu 1 set beschermers in

Afbeelding

Mooie kast hierboven!

Haddaway <3

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 09:44

Ik heb dé indeling ook nog niet gevonden, heb een ruime kast met 2 planken en 3 stangen voor zadels/etc. maar blijf elke paar weken dingen veranderen om te kijken wat nou echt het meest praktische is. :=

Heb 1 grote bak op de grond voor dingen die ik niet zoveel gebruik, denk aan m'n rugnummerhouder, oornetjes en extra bitten/teugels etc.
Op de eerste plank 2 bakken met 1 leerverzorging/schaar/babydoekjes en dingen die je makkelijk even pakt. De 2e bak is shampoo/medische dingen etc.
Daarnaast ligt m'n cap, bak met snoepjes en een mandje voor handschoenen en sporen. Dat deel ben ik nu echt heel tevreden mee en werkt goed :j

Maar... Dan daaronder is een 'lastig punt'. Ik heb 2 zadels, een longeersingel, bodyproctor, 2 paar laarzen, grote poetstas en een tas vol beenbeschermers en die grote bak met spullen. Daarmee ben ik echt veel aan het schuiven. Gelukkig zitten m'n dekens (veel ivm scheren in de winter) in een tuinkussen box buiten m'n kast :')

Hier een oude foto, met nog 1 zadel, maar indeling van de kast wel goed te zien.
Sta altijd open voor tips :D

Afbeelding

Haddaway <3

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 09:53

MoniekV schreef:
Ondanks dat ik een eigen zadelkamer heb, heb ik nog te weinig ruimte en ben ik ook iedere keer dingen aan het veranderen om het praktischer te 'maken'. :+

Dat houd nooit op hé :=

Wij hebben vrij grote zadelkamer maar ook weer opgeruimd/veranderd van de week :')

Haddaway <3

Capriootje

Re: Bokts mooie zadelkamers? zadelkasten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 10:17

Ziet er echt een stuk beter uit! :j

Haddaway <3

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 11:12

Ziet er alsnog fijn uit! Ik heb een tuin kussenbox voor al m'n dekens. Misschien is dat een idee voor je? :)

Haddaway <3

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 20:37

Mooie kast! Waarom zoek je wat anders?

Haddaway <3

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 16:18

Dat is helemaal super zeg. Hoe heb je de indeling? Wel kasten voor spullen of alles hangend aan de muur? Gaaf hoor!

Haddaway <3

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 09:41

Jester_ schreef:
Ik heb ze in een bandagetas van eskadron, ook makkelijk hoor!

Mijne ook! Zo 1;
En de meest gebruikte aan m'n box :j

Afbeelding

Haddaway <3

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 16:53

Heeft iemand hier nog een handig idee voor het makkelijk opbergen/hangen van een bodyprotector? :)

Heb m'n kast nu goed op orde maar blijf maar met dat ding elke keer zitten :=

Haddaway <3

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 16:10

Ik heb m'n sporen en handschoenen in zo'n hang mandje wat je aan een plank schuift. Wel makkelijk :j

Dekens heb ik een tuinkussen kist voor !

Beenbeschermers wel gewoon in een curver bak maar ligt eraan hoeveel je er hebt denk ik. Ik heb 1 setje voor trainen, 1 voor springen en 1 voor crossen dus blijft wel overzichtelijk :)

Haddaway <3

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 11:10

Heel mooi/diep inderdaad! Als je wat bakken hebt voor je losse spul oogt het direct minder rommelig op de planken.

Haddaway <3

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 14:50

Vind hem echt prachtig Jaime!! Het is dat wij inbouwkasten hebben anders zou ik ook vriend lief aankijken voor zoiets :D

Haddaway <3

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 17:10

Ik heb een dubbele zadel stang, dus 2 boven elkaar. Op de onderste Longeer singel en extra gewone singel en bovenste m'n zadel met dagelijkse singel

Haddaway <3

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 09:43

Voor hoeveel paarden? De kast van Jaime_ is bijvoorbeeld voor 2.

Haddaway <3

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 13:45

Handig zeg! Kan ik helaas nergens kwijt haha.

Haddaway <3

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 15:55

BopjeBo schreef:
Misschien een tip die mij nu te binnen schiet; hoeveel van wat je in je kast hebt liggen gebruik je ook daadwerkelijk? Bedoel 15 dekjes, afwisselen is prima, maar gebruik je ook alles echt en liggen er geen spullen onnodig ruimte in te nemen? Zeker met kans op ongedierte wat daar graag nestelt, op stallen is dat onoverkomelijk.
Zelf heb ik per seizoen een set of 4/5 kleding in gebruik waar ik dan ook de dekjes/beenbescherming op afstem. Kun je nog genoeg mee afwisselen ivm in de was. Dingen die ik niet vaak gebruik of buiten seizoen vallen bewaar ik in huis, schoon gewassen zodat het netjes opgeslagen ligt. Een poos geleden begonnen met te minderen in spullen, heb alles uitgezocht wat ik nou echt gebruikte en dat viel eigenlijk best mee. Heb een aantal complete sets kleding incl set voor paard samengesteld die ik echt wilde houden en de rest 2e hands verkocht. Heb niet meer nodig en voorkomt eigenlijk ook wel dat ik onnodige spullen blijf aankopen voor de heb, koop nu pas echt wat als er iets vervangen moet worden. Scheelt een hoop geld, want daar ging ongemerkt toch een hoop geld naar toe, en een hoop ruimte in je kast :o

Hier precies hetzelfde. M'n kast is nog nooit zo 'leeg' geweest en vind het heerlijk die ruimte en overzicht :j

Haddaway <3

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 19:58

Ik heb een heel handig/leuk cadeautje gekregen van 2 vriendinnen, echt heel blij mee! :D Er is ook een grotere volgensmij, maar deze is voor mij precies goed.

Afbeelding
Afbeelding

Haddaway <3

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 12:42

Haddaway <3

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 12:50

Haddaway <3

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 10:00

Heb de deken(s) van de tijd (dus vliegendeken en regendeken oid) aan m'n stal hangen de rest in een tuin kussen box :) Werkt wel fijn. Muis en stof vrij en als ik het goed orden ook makkelijk een nieuwe deken te pakken.

Haddaway <3

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 16:59

fjordjes schreef:
Ik sta sinds kort op een nieuwe stal waarin de kast al gebouwd zit. Alleen nu weet ik het niet goed in te delen..

Als je een foto post kunnen we misschien meedenken? Of eens bij stalgenootjes spieken?

Haddaway <3

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 08:05

Ik zou sowieso de dekjes op een plank leggen en evt die bak met beschermers juist op de grond

Haddaway <3