Zadelkamer en kantine opnieuw indelen, wie tips?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

larabo

Berichten: 294
Geregistreerd: 18-08-07

Re: Zadelkamer en kantine opnieuw indelen, wie tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 01:28

Ik heb nu ongeveer 1,5 jaar de paarden aan huis en een hele fijne en handige zadelkamer. wij hebben het in een schuurtje volgens mij 3x4 meter. dus net zo groot als jouw stal. Wij hebben aan de 4 meter achterwand 6 ikea pax kasten met broekrekken voor de dekjes, verschillende vakken en mandjes voor beschermers. Dan aan de wanden 8 tafelpoten voor de zadels, 6 hoofdstelhaken, 2 dekenrekken boven elkaar en een wand voor de zweepjes. Er is dan nog genoeg ruimte voor eventuelle voertonnen etc. maar die heb ik zelf elders staan. Daarnaast hebben we voor de natte dekjes, dagelijkse deken, natte beschermers etc. een houten rak bij de wasplaats staan. voor de opslag van alle dekens hebben we een hele grote tuinstoelenkist. Mocht je geïnteresseerd zijn in foto's, dan graag even via pb :).
Voor de kantine zou ik niet te ingewikkeld doen, gewoon een handig barretje, stoelen en een tafel, wat leuke aankleding en als het mogelijk is een beetje geïsoleerd.

'Giving up doesn't always mean you're weak, sometimes it means you're strong enough to let go'
Lara en Ringo voor altijd in mijn hart :+:

Dasmooija: B+13 > L1+17 > L2+25 > M1+21 > M2+15 >Z1+18
Hongkong R.W. (in eigendom R. Piek) B+25 > L1+10 > L2+14 >M1+17 > M2+20


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: flossies, idion, SemrushBot en 146 bezoekers