Wie denkt er mee indeling stal?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
bulck

Berichten: 4230
Geregistreerd: 08-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 08:38

Ik zou de stallen tegen de andere muur plaatse en dan te beginnen in de hoek onderaan. ik vermoed dat dat een raam is?

Je kan op die manier met van die open fronten werken, geeft meer ruimte gevoel en lijkt minder gevangenis. Waar je nu opslag heb zou ik eerder poets/afspuitplek maken, allicht kan je via daar een afwatering regelen. In de hoek, waar je dan nu een grote stal hebt staan op je plan, zou ik dan opbergruimte voorzien ( kasten of inbouwwerk), in een soort L ofzo.
Voeder zou ik gewoon plaatsen tegenover de poetsplek die ik voorstelde, of de eerder genoemde opbergruimte.

L'embarras du choix


bulck

Berichten: 4230
Geregistreerd: 08-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 08:47

kaylee schreef:
bulck schreef:
Ik zou de stallen tegen de andere muur plaatse en dan te beginnen in de hoek onderaan. ik vermoed dat dat een raam is?

Je kan op die manier met van die open fronten werken, geeft meer ruimte gevoel en lijkt minder gevangenis. Waar je nu opslag heb zou ik eerder poets/afspuitplek maken, allicht kan je via daar een afwatering regelen. In de hoek, waar je dan nu een grote stal hebt staan op je plan, zou ik dan opbergruimte voorzien ( kasten of inbouwwerk), in een soort L ofzo.
Voeder zou ik gewoon plaatsen tegenover de poetsplek die ik voorstelde, of de eerder genoemde opbergruimte.


Zat ik ook al aan te denken, alleen de deur moet begaanbaar blijven, en wil graag dat ze met z’n drieën naast elkaar kunnen staan. Maar zolang de deur vanaf de buitenkant open kan, de stal in lijkt mij dan opzich ook niet zo’n probleem


Die blijft dan toch begaanbaar? Op je plan laat je de stallen dus zakken en zet ze dan tegen de andere muur. Dus dan krijg je een gangpad rechts zeg maar, recht op de deur, rechtsonder op je plan.

L'embarras du choix

bulck

Berichten: 4230
Geregistreerd: 08-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 08:54

kaylee schreef:



Zat ik ook al aan te denken, alleen de deur moet begaanbaar blijven, en wil graag dat ze met z’n drieën naast elkaar kunnen staan. Maar zolang de deur vanaf de buitenkant open kan, de stal in lijkt mij dan opzich ook niet zo’n probleem[/quote]

Die blijft dan toch begaanbaar? Op je plan laat je de stallen dus zakken en zet ze dan tegen de andere muur. Dus dan krijg je een gangpad rechts zeg maar, recht op de deur, rechtsonder op je plan.[/quote]

Er is nog een deur vanuit de schuur, midden in de muur :)[/quote]

ow dus je plan klopt niet :') :+

L'embarras du choix

bulck

Berichten: 4230
Geregistreerd: 08-11-05

Re: Wie denkt er mee indeling stal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 09:15

Ah kijk dat is hoe ik het voor ogen had.

L'embarras du choix


bulck

Berichten: 4230
Geregistreerd: 08-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 09:25

Ellen_ov schreef:
Ik vind het een betere indeling, die laatste! :) enige wat ik mij afvraag is, kan je paard de draai wel goed maken vanuit stal naar de deur naar buiten? dat vind ik persoonlijk erg onhandig als je paard zich bijna moet dubbel vouwen om de hoek te kunnen maken?



Ze kan ook de grote stal achter houden, dan kan ze de ingang daarvan op de kop zetten zeg maar.Die schetters krijg je wel de stal ingedraaid in het gangpad.

L'embarras du choix


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 68 bezoekers