Hulp gezocht met de juiste vliegenmasker vinden.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jessix

Berichten: 16424
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 21:35

Ik heb een LeMieux zondag gekocht en opgedaan. Maar ik heb hengsten... En die vinden een vliegenmasker maar stom natuurlijk. Ik vis hem elke dag een paar keer uit de wei (hij is dus heel makkelijk af te krijgen) en de eerste scheur zit er sinds vandaag in. :+

Maar ik vermoed niet dat een ander merk beter zal gaan hoor. Hengsten en vliegenmaskers en/of dekens is gewoon geen combinatie. :o ;)



Jessix

Berichten: 16424
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 01:24

Nouvel schreef:
[ [url=m/4KWrlS.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/kNQRuQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze blijven bij beide paarden gelukkig tot nu toe keurig zitten, ook in de koppel op de wei.
Geen hengsten, wel ruinen die nogal eens aan elkaar trekken...

Nou dan is er nog hoop voor de ruinen! :D

Jessix

Berichten: 16424
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 06:38

:D Die heeft bij mij een week geleefd!

Jessix

Berichten: 16424
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 11:22

Nouvel schreef:
Jessix schreef:
:D Die heeft bij mij een week geleefd!


Jij hebt gewoon slopers, zonde van je geld om daar zulke dingen voor aan te schaffen, kun je beter een paar zakken voer voor halen... _O-

Nee gewoon hengsten die spelen als hengsten. :D Bijtspelletjes zijn daarbij favoriet natuurlijk! Ik moet er ook vreselijk om lachen..! Die kap wordt direct opgemerkt en van het hoofd afgerukt. :')

Gelukkig heb ik hier met uitzondering van de laatste paar dagen vrijwel geen vliegen. Dus ik ga inderdaad geen nieuwe meer kopen.

Jessix

Berichten: 16424
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 12:55

Nouvel schreef:
Hier zijn ze over ‘t algemeen redelijk zuinig met de spullen, alleen die sliertjesfrontriemen daar zijn in no time alle sliertjes van af getrokken in de wei...

Ruinen zijn ook wel echt anders in hun spel dan hengsten onderling. Maar dat is wel zo fijn voor jou anders zou je spullen van een ander moeten vergoeden en meestal maakt het je niet erg geliefd onder je stalgenoten. :D

Maar terug on topic. ;)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Nooky en 79 bezoekers