Introductie mini kudde op nieuw land.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Olikea

Berichten: 5459
Geregistreerd: 19-08-07
Woonplaats: InUlst

Introductie mini kudde op nieuw land.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-18 10:46

Omdat het bijna zo ver lijkt te zijn. We hebben een leuke tinker op het oog. En een prachtig weiland met stallen en schuilstal.

Natuurlijk kan een paard niet alleen staan dus moet er ook een vriendje komen. Het zal een pony moeten worden waar onze zoon van 5 mee kan gaan prutsen.

Maar dan. De introductie.
Wat is verstandiger. Eerst de ene een paar dagen ( max week) laten wennen aan de weide. Of ze samen de boel en elkaar laten verkennen.

Het gaat om een jonge tinker, en we hopen een wat oudere kleine pony er bij te vinden voor onze kleine man.

Ik neig zelf naar optie 2. Maar zijn dat niet te veel prikkels.

Graag jullie mening.

Julius <3



Olikea

Berichten: 5459
Geregistreerd: 19-08-07
Woonplaats: InUlst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-18 11:12

Lizzyy schreef:
Gewoon in de kudde! Altijd gedaan en nooit problemen mee gehad

Je gaat zelf toch ook niet eerst een paar dagen met 1 collega samenwerken voor je de rest leert kennen :D



Ik was niet helemaal duidelijk denk ik. Ze komen voorlopig met zijn 2en daar te staan. Dus niet samen in een grotere kudde.

Waar ik vooral bang voor ben is dat de introductie aan elkaar in combinatie met een onbekend stuk land brokken gaat geven.

Julius <3

Olikea

Berichten: 5459
Geregistreerd: 19-08-07
Woonplaats: InUlst

Re: Introductie mini kudde op nieuw land.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-18 11:55

Het land is ongeveer 1 ha groot. Dus dat moet zeker lukken. Heel erg bedankt voor jullie reacties. Ik ben er al een stuk geruster op.

Julius <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, Facebook en 83 bezoekers