Vragen geo pad bodem

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Utixo

Berichten: 6563
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 09:25

Wij hebben een polyvlokken binnenbaan. Je moet hem echt goed nat houden, zodra hij te droog wordt komen de vlokken naar boven, en ik kan me voorstellen dat ze dan wegwaaien.
Ik ben er heel tevreden over, de bodem vraagt, op het eenmaal per week rechttrekken van de hoefslag, vrijwel geen onderhoud. Hij ligt kaarsrecht. Ik heb bewust gekozen voor een bodem die weinig gesleept hoeft te worden.
Als je echt wil slepen, niet met pinnen! Je trekt de stabiliteit dan kapot.
Als je geen gravers hebt, vermoed ik dat het losgooien geen probleem geeft. Als je hem maar nat houd.

Ik heb toen een flink vergelijkend onderzoek gedaan, maar kwam toch steeds op Zandcompleet uit, deze waren het voordeligst, en niet geheel onbelangrijk, het klantvriendelijkst. Ik had het geluk dat ze een verkeerde persing hadden can vlokken vermengd met vezels, voor de prijs van vlokken. Deze combi was voor mij perfect.

Bij mij is het dus wel vermengd met zand. Losse vlokken zou ik buiten niet doen.

Meisje, wat mis ik je nog steeds. Iedere dag.
Dag lieve Irma!


Utixo

Berichten: 6563
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Monster

Re: Vragen geo pad bodem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 11:29

Ik gebruik geen sleep, hoefslag doe ik met de hand (met een 5tand, helaas werkt mijn hoefslagschaper niet met deze bodem). 1x per week gaat hij goed nat.

Meisje, wat mis ik je nog steeds. Iedere dag.
Dag lieve Irma!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: estell__, Glossy2009, mabellean, posje en 115 bezoekers