Paardenkamp, wiens paard staat er ook op de wachtlijst

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

GDG

Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Re: Paardenkamp, wiens paard staat er ook op de wachtlijst

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 09:57

Nee, de mijne staan er niet op en zal ik ook nooit doen. Voor geen goud geef ik de verzorging van mijn paarden compleet uit handen. Ik ben wel benieuwd naar de redenen van degenen die het wel willen, ik kan alleen financiƫle redenen bedenken eerlijk gezegd.

koeien op de weg...


GDG

Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 10:48

anjali schreef:
GDG schreef:
Nee, de mijne staan er niet op en zal ik ook nooit doen. Voor geen goud geef ik de verzorging van mijn paarden compleet uit handen. Ik ben wel benieuwd naar de redenen van degenen die het wel willen, ik kan alleen financiƫle redenen bedenken eerlijk gezegd.

De mijne staat erop voor het geval dat ik zou overlijden.Want ik ben alleenstaand,en aan mijn familie kan ik geen bejaard paard toevertrouwen. Zolang ik in leven ben verzorg ik mijn paard zelf,veel te leuk!En ik heb een testament gemaakt dat ,als ik dood ben,de Paardenkamp mijn paard krijgt samen met mijn hele banktegoed.Want eigenlijk is dat geld voor mijn paard natuurlijk,maar een dier is geen rechtspersoon volgens de Nederlandse wet en kan dus zelf niets erven.De Paardenkamp heeft een kopie van mijn testament ,en dit heb ik vantevoren goed met ze doorgesproken.

Dat vind ik wel mooi en goed geregeld +:)+ .

koeien op de weg...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers

cron