Fris drinkwater in de zomer.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
papagroom

Berichten: 5410
Geregistreerd: 19-07-10
Woonplaats: Friesland

Re: Fris drinkwater in de zomer.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-18 08:31

Het product is bedoelt voor de mensen met inc,s op de wei in combi met slootwater, (1000l tanks).

GDG

Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 08:35

In beginsel vind ik het wel interessant voor mijn IBC-vat, maar of ik het zou gaan gebruiken hangt van meerdere dingen af. Uiteraard de kosten (van 'de oplossing' en van de teststrips), maar ook de moeite. Oftewel: hoe vaak moet ik 'de oplossing' toepassen, hoeveel/lang werk is dat en hoe vaak moet ik testen.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 08:36

papagroom schreef:
Het product is bedoelt voor de mensen met inc,s op de wei in combi met slootwater, (1000l tanks).

Maar kun je dan op zijn minst iets kwijt over het 'product'? Is het een zelfkrabbende algenkrabber? Een soort filter? Algendodende stoffen? Een koppeltje vissen? Slakjes?

Sclimpre
Berichten: 4101
Geregistreerd: 01-06-15

Re: Fris drinkwater in de zomer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 09:00

Geen flauw idee of ik in dat product geinteresseerd zou zijn of niet zolang er geen info gegeven wordt over de aard van het product. Is het een soort filter? een tabletje? of een afwasborstel om de reservoirs uit te borstelen?

Palmera

Berichten: 9454
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 11:18

oomens schreef:
Maar kun je dan op zijn minst iets kwijt over het 'product'? Is het een zelfkrabbende algenkrabber? Een soort filter? Algendodende stoffen? Een koppeltje vissen? Slakjes?

:')
Scheutje chloor? :+

papagroom

Berichten: 5410
Geregistreerd: 19-07-10
Woonplaats: Friesland

Re: Fris drinkwater in de zomer.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-18 12:28

Het gaat om een vloeistof, met bijgeleverde teststrips...de vloeistof wordt verkregen doormiddel van natuurlijke processen, en is zeker betaalbaar...de verpakkingen is, nog Het duurst.

Ibbel

Berichten: 49102
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Re: Fris drinkwater in de zomer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 12:33

Chloor kun je ook verkrijgen door 'natuurlijke processen'.
En natuurlijk staat niet gelijk aan onschuldig.

Ik heb er overigens geen enkele interesse in, en dat niet alleen vanwege de vaagheid van het hele verhaal.

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 12:52

papagroom schreef:
Het gaat om een vloeistof, met bijgeleverde teststrips...de vloeistof wordt verkregen doormiddel van natuurlijke processen, en is zeker betaalbaar...de verpakkingen is, nog Het duurst.

Ooooh, het is een vloeistof verkregen door natuurlijke processen nog wel, waarom zei je dat niet meteen, dat verklaart alles!

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 13:20

Ibbel schreef:
Kuggur schreef:
Ooooh, het is een vloeistof verkregen door natuurlijke processen nog wel, waarom zei je dat niet meteen, dat verklaart alles!


Ik denk dat het urine is, denk jij niet? :+

Misschien worden we allemaal wel in de zeik genomen. TS, wordt het product toevallig 32 maart gelanceerd?

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Re: Fris drinkwater in de zomer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 14:08

Toevoeging: alcohol (ethanol) is ook nog een goede optie. Is geschikt voor menselijke consumptie, wordt in de scheepvaart allang gebruikt om de voorraad ook gedurende lange tijd op zee drinkbaar te houden (geen piratenfilm zonder rum) en helpt vast ook tegen algen. Ik zeg gat in de markt. Kost geen drol om te produceren en de enige kosten gaan in verpakking en afdracht van accijnzen zitten.

papagroom

Berichten: 5410
Geregistreerd: 19-07-10
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-18 17:33

oomens schreef:
Toevoeging: alcohol (ethanol) is ook nog een goede optie. Is geschikt voor menselijke consumptie, wordt in de scheepvaart allang gebruikt om de voorraad ook gedurende lange tijd op zee drinkbaar te houden (geen piratenfilm zonder rum) en helpt vast ook tegen algen. Ik zeg gat in de markt. Kost geen drol om te produceren en de enige kosten gaan in verpakking en afdracht van accijnzen zitten.

Ha ha...wordt een dure grap...over ethanol die niet gedenaturaliseerd is, komt een smak accijnsen.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Re: Fris drinkwater in de zomer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 18:26

Maar om een serieus antwoord te geven op de vraag van de TS. Als je niet kunt of wilt vertellen om wat voor product het gaat, dan kan ik niet zeggen of ik het wil hebben. Vooralsnog geen interesse dus.
Wat ik er tot nu toe over heb gelezen stemt in ieder geval weinig hoopvol. Dat bestaat namelijk uit vaagheid met een ondertoon van goedkope marketingtaal.
Ik wil weten wat het is, niet hoe natuurlijk het fabricageproces is. Dat zegt namelijk helemaal geen reet. De gevaarlijkste gifstoffen ontstaan ook natuurlijk, maar die hoef ik niet in mijn drinkbak.
Als dit product werkt en veilig is, dan kan het mij niet schelen hoe kunstmatig het gemaakt is. Al sleutelt de TS het met een minischroevendraaiertje molecuul voor molecuul zelf kunstmatig in elkaar.