Paard breekt de tent af

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
knollentuin
Berichten: 10386
Geregistreerd: 04-10-08
Woonplaats: heemstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 09:23

Je hebt ook een topic dat dit paard vreselijk vastpakt aan de teugel toch? Het lijkt mij verstandiger dat je de 2 topics samwnvoegd,het zijn naar mijn idee niet twee losstaande dingen maar het zegt veel van de toestand van je paard fysiek en mentaal. Dit paard mist rust en stabiliteit en een paard verhuizen is een hele grote verandering in z'n leven en het kan wel tot een jaar duren tot alles gewend is.
Ik denk dat het belangrijk is voor 't geven van de juiste tips dat je het hele verhaal van het paard compleet hebt, de topics apart geven dat niet, wil je de juiste tips voeg ze dan samen.
Laatst bijgewerkt door knollentuin op 15-02-18 09:46, in het totaal 1 keer bewerkt

nee ik heb geen dyslectie, wel autocorrect!!



knollentuin
Berichten: 10386
Geregistreerd: 04-10-08
Woonplaats: heemstede

Re: Paard breekt de tent af

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 09:54

In welke regio sta je dan? Er moet toch wel wat beters te vinden zijn lijkt mij voor dat geld

nee ik heb geen dyslectie, wel autocorrect!!

knollentuin
Berichten: 10386
Geregistreerd: 04-10-08
Woonplaats: heemstede

Re: Paard breekt de tent af

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 09:58

Ah dan stond je bij wennekers eerst, en nu daarnaast?

nee ik heb geen dyslectie, wel autocorrect!!

knollentuin
Berichten: 10386
Geregistreerd: 04-10-08
Woonplaats: heemstede

Re: Paard breekt de tent af

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 11:24

Andere eisen gaan stellen aan je stalling, stallen met een binnenbaan zonder manege gebruik, waar je paard waarschijnlijk ook niet genoeg buiten komt of een stal zonder binnenbaan maar wel meer naar buiten kan, ze zijn er, maar lastig te vinden, weet ik, ik zit middenin je regio, en mijn ervaring is dat het baasje toch snel kiest voor zichzelf, binnenbak gezellige kantine enzoooo

nee ik heb geen dyslectie, wel autocorrect!!

knollentuin
Berichten: 10386
Geregistreerd: 04-10-08
Woonplaats: heemstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 12:22

Salome, dat heeft niks te maken met verkeerd doen, maar dat heeft te maken met economie, jouw stuk in jouw regio zal een stuk goedkoper zijn in aanschaf dan de grondprijzen hier, randstad en er zijn minder mensen, daarbij de mensen die in jouw regio een paard hebben hebben vaker de kans om hem ergens te zetten met wei en ruimte, omdat er meer keus is, ook vaker bij huis. Hier is de keus kleiner de ruimte beperkt en duurder, iets met vraag-aanbod

nee ik heb geen dyslectie, wel autocorrect!!

knollentuin
Berichten: 10386
Geregistreerd: 04-10-08
Woonplaats: heemstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 00:21

AmyPony schreef:
Ik merk dat direct aan haar, ik ken haar het beste. Niemand op bokt kan beweren mijn paard beter te kennen als ikzelf lijkt mij.


Ik wil je niet onderuit halen, maar as je zoveel topics moet openen met vragen over problemen met je paard ken j je paard helemaal niet zo goed als je beweert, daarbij durf ik te stellen dat je algemene paarden ervaring niet zo groot is. er worden hier veel goede tips gegeven, verdiep je er eens in.
Ik heb al eerder in je topics gepost dat je een probleem hebt dat alle topics omvat, je paard zit niet goed in d'r vel door huisvesting, management alles bij elkaar.

nee ik heb geen dyslectie, wel autocorrect!!

knollentuin
Berichten: 10386
Geregistreerd: 04-10-08
Woonplaats: heemstede

Re: Paard breekt de tent af

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 11:25

Ik denk dat je paard gewoon een paard is, en dat je je wat meer mag gaan verdiepen in wat een paard communiceert door gedrag, mensen die hun paard bepaalde eigenschappen toedichten missen die communicatie vaardigheden geregeld is mijn ervaring. Als je paard gevoelig is voor omgeving prikkels en daar zo o reageert als je jouwe lijkt het mij idd niet verstandig om hem maar van Hot naar her te verplaatsen

nee ik heb geen dyslectie, wel autocorrect!!

knollentuin
Berichten: 10386
Geregistreerd: 04-10-08
Woonplaats: heemstede

Re: Paard breekt de tent af

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 19:45

Dat is mooi dat 't mag, maar kan je dat?

nee ik heb geen dyslectie, wel autocorrect!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mizsz_Kitty en 80 bezoekers