Schuurplekken van deken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Iriisvv
Berichten: 3
Geregistreerd: 07-02-18

Schuurplekken van deken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-18 08:43

Hoi!

Mijn paard heeft erg last van schuurplekken op de schouders (van haar deken). Heeft iemand tips om deze te verhelpen/voorkomen? Ik heb inmiddels al 3 verschillende dekens op gehad. Alle dekens passen gewoon goed. De deken die ze nu op heeft is van harry’s Horse en is helemaal glad van binnen. Maar de schuurplekken blijven. Ook heb ik al een borstbeschermer geprobeerd. Ik heb de plekken ingesprayed met anti klit. En ook heb ik er vaseline op gesmeerd maar niks helpt... heeft iemand nog tips??


Iriisvv
Berichten: 3
Geregistreerd: 07-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-18 15:05

eilleen333 schreef:
En zonder deken is geen optie? Sommige paarden hebben ook een ontzettend rotfiguur, waardoor een goede deken vinden soms echt een crime is.


Ze is geschoren dus is wel wat fris... ze heeft indd een rot figuur voor een goed passende deken..


Iriisvv
Berichten: 3
Geregistreerd: 07-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-18 15:06

Suzanne F. schreef:
Dan past de deken niet goed. Investeren in een goede deken met een pasvorm passend bij jouw paard. Eventueel ook met gladde voering ipv stof.


Ik heb alleen maar dekens met gladde voering. Ik heb een van horseware gehad, een van bucas. Allemaal dure dekens en bij alle dekens houdt ze de schuurplekken...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Armani1985, Dexx, Duhelo, Esta_negra, Googlebot, ikbencarmen, rocky_1995 en 77 bezoekers