Paard met pensioen. Hoe hebben jullie dat gedaan?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Re: Paard met pensioen. Hoe hebben jullie dat gedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 22:44

Naar een goedkopere, simpele stal kijken dan? Dus zonder binnenbak, stapmolen, dat soort extra's. Is misschien wat goedkoper. En dan zelf gewoon af en toe een rustig buitenritje maken?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 22:55

Ik sta regio Drenthe Overijssel. Het is hier in ieder geval een stuk goedkoper. Ik heb ook een oudje van 30 waar ik eigenlijk nooit echt op heb kunnen rijden door blessures van haar. Maar ze gaat niet weg. Ze staat nog steeds in volpension. Ik heb er inmiddels een tweede bijgekocht die daar ook staat om wel weer te rijden. Nu ik dus intensief rij (voor mijn doen) mis ik wel een binnenbak en wat meer luxer. Maar het is het één of het ander, ik kan geen twee paarden in een heel luxe pensionstal hebben.


Anoniem

Re: Paard met pensioen. Hoe hebben jullie dat gedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 23:51

Heel veel respect trouwens TS dat jij wel je verantwoordelijkheid pakt wbt een oud paard. Ik word op moment doodmoe van alle oudjes advertenties op fb. Fijn dat jij wel voor m wil zorgen ondanks dat ie oud is en niks/weinig meer kan. Dat meen ik, echt waar.

Anoniem

Re: Paard met pensioen. Hoe hebben jullie dat gedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 10:12

Geef die hoop maar op want mijn oudje krijgt alleen maar meer streken :')
Is een paddock Paradise niet iets voor m? Geen idee hoor of dat daar is en wat de prijzen zijn daarvan.

Anoniem

Re: Paard met pensioen. Hoe hebben jullie dat gedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 10:17

Ik ben heel benieuwd, ik hoop voor je en voor je paardje dat het wat is!

Anoniem

Re: Paard met pensioen. Hoe hebben jullie dat gedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 10:30

Is het voor hem belangrijk dat hij elke avond op stal komt?
Als ik zijn karakter zo van je hoor zou ik voor de pp gaan, maar voor mijn oudje is het bijvoorbeeld echt wel noodzaak dat ze op stal komt (wil ze zelf) en haar medicijnen en extra voer krijgt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 10:50

Dat is inderdaad een goeie om rekening mee te houden! Ik doe er een kwartier/20 minuten over met de auto. Ik zou eigenlijk elke dag heen willen maar dat red ik gewoon niet. Nu worden ze wel goed verzorgd maar mijn oudje heeft dagelijks medicijnen nodig en extra voer. Ik ben een control freak dus dat vreet nog wel eens. Neem dat inderdaad ook mee!

En krijgt hij op beide locaties voldoende ruwvoer van goeie kwaliteit?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, GoogleAdsense, GrapeshotBot, Nalonyda, Poldermenner, Trendiction, YandexBot en 44 bezoekers