Bordjes binnenbak

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ingrid3380
Berichten: 1
Geregistreerd: 23-01-18

Bordjes binnenbak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-18 18:46

Bordjes voor in binnenbak.
Ik ben op zoek naar met name een bordje met Cap verplicht erop. Dit voor mijn binnenbak.
Ook zou ik graag willen weten hoe ik de spanten in de binnenbak veilig kan maken.
Bedankt voor de reacties.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70510
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Bordjes binnenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 19:24

Ik verplaats dit topic naar Verzorging, stalling en weide.

ElsieC

Berichten: 223
Geregistreerd: 08-09-16
Woonplaats: Turnhout

Re: Bordjes binnenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 19:14


__Maartje
Berichten: 425
Geregistreerd: 30-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 19:40

Ik weet helaas zo niet waar je zo'n bordje kan kopen, heb even gegoogled maar kon ook niet zo snel wat vinden. Als je het uiteindelijk niet kan vinden, zou je eventueel een glad stuk metaal of plastic o.i.d. kunnen pakken en hier een sticker op kunnen plakken die je hiervoor laat ontwerpen/maken. Ikzelf ontwerp en maak namelijk vaak stickers, zie dat ze af en toe wel voor zulke doeleinden worden gebruikt (: Denk zelf dat zoiets goedkoper is dan een bord laten ontwerpen/drukken, maar dan heb je natuurlijk ook niet het materiaal van het bord waarvoor je moet betalen.

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Re: Bordjes binnenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 20:01

zoek eens op bijv. Facebook naar groep waar mensen met een silhouette cameo of brother scan n cut lid zijn, die doen vaak wel wat in opdracht en vaak goedkoop.

Of zelf creatief zijn, printen en lamineren. kost weinig en kun je lekker creatief zijn qua tekeningen/afbeeldingen