Waar zitten de tuttende-toiletterende bokkers? - DEEL 3

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

borstnoot

Berichten: 1347
Geregistreerd: 18-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 18:01

Poeh schiet al op hier zeg! Ik lees weer gezellig mee!

Eigenwijs is ook wijs.


borstnoot

Berichten: 1347
Geregistreerd: 18-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 22:17

Peelie schreef:
Jester_ schreef:
Oh ik vind van die halve plukken bovenaan zo lelijk haha, vind een stukje opgeschoren veel netter helemaal als ze hem met rijden iets dragen :D

Ik durf dat bij die van mij echt niet al zou het misschien beter staan.

Zijn er hier ook dames die de staart vlechten voor wedstrijden?


Nope, staat zo ouderwets. Ik heb er ook nog niet aan durven komen met het scheerapparaat, ga het denk ik voor de regio toch maar eens doen, dat bovenste stukje. Mijn paard heeft zo'n mooie ronde billen en die worden nu voor de helft bedekt door zo'n sprieten :') .

Eigenwijs is ook wijs.

borstnoot

Berichten: 1347
Geregistreerd: 18-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 12:40

Er werd laatst op dit forum gezet dat je nepharen mee kunt vlechten, maar hoe dat gedaan wordt vraag ik me ook af. Ik zou het best een optie vinden, want die van mij is ook net een struisvogel qua voorpluk.

Afbeelding

Eigenwijs is ook wijs.

borstnoot

Berichten: 1347
Geregistreerd: 18-12-13

Re: Waar zitten de tuttende-toiletterende bokkers? - DEEL 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 13:06

Niemand die mij kan uitleggen hoe het werkt om neppe haren mee te vlechten? :D

Eigenwijs is ook wijs.

borstnoot

Berichten: 1347
Geregistreerd: 18-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 16:28

Peelie schreef:
Ik zou je aanraden om op youtube op te zoeken hoe die dames in afrohaar het nephaar mee vlechten. Dan kan je zeker je antwoordt vinden!

En ja. Ik vind het leuk om dat soort dingen te zien :')


Haha ja ik ken ze, guilty van het uren kijken van precies die filmpjes inderdaad.
Maar ik dacht dat er misschien iemand hier was die het vaker doet en bepaalde tips heeft voor het een of het ander.


NinaCharlie schreef:
Even lekker bijlezen, scroll door het topic en zie ineens deze foto. Dankjewel! :') _O-


Haha, die struisvogel is soms zo accurate. :')
Doet het ook heel goed als je het over een bepaalde man hebt die eigenlijk kaal aan het worden is, maar er nog alles aan doet om de paar sprietjes haar die 'ie nog heeft in model te krijgen.

Eigenwijs is ook wijs.

borstnoot

Berichten: 1347
Geregistreerd: 18-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 19:57

Vraagje, gewoon vanuit nieuwsgierigheid aangezien ik er geen last van heb met een vos: hebben jullie ooit fudge shampoo gebruikt op een paardenstaart om hem wit/minder geel te krijgen? Omdat dat een vraag is die zo vaak terug komt op dit topic!

Ik heb het een jaar geleden ongeveer gebruikt (in m'n eigen haar) en dat spul werkt echt als een malle, wanneer ik er mijn haar mee gewassen had waren m'n nagels gewoon paars uit geslagen. Het werkt echt veeeeel beter dan normale zilvershampoo.
Ik dacht er net aan omdat ik er achter kwam dat Jill Huijbregts het ook gebruikt.

EDIT: dit spul is het (het ruikt ook super lekker trouwens :+ )

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door borstnoot op 26-01-18 19:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Eigenwijs is ook wijs.

borstnoot

Berichten: 1347
Geregistreerd: 18-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 19:59

mirriejj schreef:
Geen idee, maar ik zou dat best eens willen proberen hoor :)



Ohhh ik ben echt benieuwd! Misschien ben ik dadelijk wel degene die de oplossing heeft gevonden voor alle geelstaarten. :+ :')
Oh trouwens, je moet het er niet te lang in laten zitten want dan slaat het zelfs een beetje violet uit, maar dat slijt er ook wel weer snel uit overigens.

Eigenwijs is ook wijs.

borstnoot

Berichten: 1347
Geregistreerd: 18-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 11:25

Rena100 schreef:
Wie van jullie heeft wel eens een dag van te voren ingevlochten? En dan bedoel dat je bijvoorbeeld 's avonds je paard invlecht, en de dag erop ook pas 's avonds moet rijden. Blijft dat goed? Ik heb op 15 maart een proefje, echter heb ik overdag een training, en ik weet niet hoeveel tijd ik heb. Dus ik wil graag zo veel mogelijk van te voren al klaar hebben.


Ik zou 24 uur echt wel iets te lang vinden voor knotten. Wat ik in zo’n situatie heel fijn vind werken: van tevoren de vlechten maken, sleazy op (kost een euro of 15 denk ik) en dan net voor je wedstrijd de knotten erin naaien. Dan ben je alsnog maar 5/10 minuutjes bezig.

Edit: ik heb ook het gevoel dat de vlechten over het algemeen minder “trekken” dan in knotten. Is voor het paard fijner en er worden bijna geen haren uit getrokken wat bij knotten nog wel eens gebeurt.

Eigenwijs is ook wijs.

borstnoot

Berichten: 1347
Geregistreerd: 18-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 21:08

Tribunals schreef:
Ik kwam dit gister tegen, iemand die er toevallig ervaring mee heeft? Ziet er erg handig uit! [ [url=m/4Pmg55.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Hb85Jy.png]Afbeelding[/url] ]


NIET KOPEN
Haha, nee maar pap en mam hadden die dingen ook een keer mee genomen als souvenirtje omdat ze het nog niet kende.
Ik wilde dus even (heel voorzichtig) de oren een beetje toiletteren, maar die dingen zijn dus blijkbaar loeischerp en toen schoor ik een stuk van mijn paards oor kaal. Kletskaal.

Gewoon met de tondeuse doen dus.

Eigenwijs is ook wijs.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Brusi06, Googlebot, Natashaa en 107 bezoekers