Galloping Goop, ervaringen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Re: Galloping Goop, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 12:26

Is die foto van voor of na het wassen?


Anoniem

Re: Galloping Goop, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 18:56

Ik vind het mooi dat Galloping Goop biologisch afbreekbaar is. Ik heb nu nog een fles Green-XL die ook biologisch afbreekbaar is en probiotica bevat en heb daar gisteren de staart mee gewassen omdat die uit zes modder-ijspegels bestond die bij elke stap tegen de achterbenen rinkelden. >;)
Van de Green-XL wordt de staart echter niet witter, dus ik ben benieuwd naar hoe andere witte staarten het doen op Galloping Goop.
Jammer trouwens dat ze geen anti-klit hebben die je niet uit hoeft te spoelen. Dat miste ik ook bij Green-XL, vandaar dat ik toch maar een anti-klit van de niet-biologische Cowboy Magic heb besteld om de vorming van nieuwe modderpegels te voorkomen.


Anoniem

Re: Galloping Goop, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 20:55

Ik denk zelf dat staarten ook wat hardnekkiger zijn dan sokken. Die zijn vaak alleen maar modderig en vet, maar staarten zijn vaak door het poepen/plassen en erop liggen in de stront echt gemarineerd in de gele ellende en die krijg je er heel moeilijk uit.
Mijn belangrijkste doel is gewoon dat er geen modderdreads in de staart ontstaan die vervolgens met elke stap tegen de achterbenen slaan. Als dat lukt ben ik allang blij. Een vriendin zei laatst dat ze [***] zo'n bijzonder mooie kleur vond hebben; een donker lijf met witte en aan de onderkant oranje staart. Zo kun je het ook bekijken. 8-)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 86 bezoekers