Andere stalling zoeken?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
leeneliefje

Berichten: 4417
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 11:08

Ik zou eerst proberen om gewoon voor 200 euro en als gewone pensionklant te fungeren. Denk wel dat dit een en lastige omschakeling is ineens en dit ook niet kan zonder een goed gesprek. Geef dit een aantal maanden de tijd, het heeft even tijd nodig denk ik, en dan kan je altijd nog weggaan

Ben zelf bijna een jaar geleden weggegaan bij een stal waar ik niet tevreden was. Ben alweer twee stallen verder en ga toch maar weer terug :') gras is niet altijd groener bij de buren! Overal is wel weer wat! Als je maar met een goed gevoel je paard achter kan laten en hij lekker in z'n velletje zit. Ik zou om mensen niet zo'n keuze maken, ik kom voor m'n paard en niet om vrienden te maken. Behalve wanneer mijn paard slecht verzorgd zou worden dan is het heel gauw klaar.

Azrael † | v Nero x Cabochon | Z1
Golden Elvis | v Wolkentanz x Wanderbursch II | Z2




leeneliefje

Berichten: 4417
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Rheden

Re: Andere stalling zoeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 19:46

Ik denk dat deze vent een hele fijne en goedkope stalkracht heeft aan jou. Het jammere is dat het moeilijker is om weer terug te draaien dan om het voor te zijn. Maar daar heb je nu niks aan natuurlijk.. misschien voor een volgende keer als de mogelijkheid zich voor doet. Je moet maar zo denken, als je ergens op een stal werkt/stage loopt kan je vaak je paard meenemen en staat die er gratisch. Meestal is dat dan ook nog een super deluxe stal. Ik vind 50 euro echt veel te weinig korting voor wat jij allemaal moet doen. En 200 euro p maand stalling is ook nog erg schappelijk, alleen is het te hopen dat hij jouw paarden nog wel goed gaat verzorgen als je deze stap weer terug doet. Wat ik al zei, je moet niet gaan voor de relaties met de mensen maar voor je paard, maar als het één invloed gaat krijgen op het ander...

Wat je zou kunnen doen. Tijdelijk adres zoeken, paard weghalen, even een poos weg. Week of twee. Kijken hoe jou dat bevalt, en vooral hoe hem dat bevalt. Na die twee weken weer terug en praten. Willen jullie nog verder samen? Of stopt het?

Moeilijke situatie, heb ook ooit ergens gestaan waar het me totaal niet zinde, heb d'r veel zorgen om gehad.

Azrael † | v Nero x Cabochon | Z1
Golden Elvis | v Wolkentanz x Wanderbursch II | Z2


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot en 88 bezoekers