Bloed-Boerderijen

Moderators: Coby, Nicole288, Pistasche, Dyonne, Apple, C_arola

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Monique1963

Bloed-Boerderijen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-17 20:03

Ik heb geen idee waar ik dit topic moet plaatsen. Als het hier niet mag, willen de modjes het dan verplaatsen?

Ik kreeg net een mailtje waar ik toch wel van schrok. Voor een vruchtbaarheidsmedicijn (o.a. bij varkens en koeien) wordt bij zwangere merries 10L bloed afgetapt... 2x per week. De dieren lijden hierdoor aan bloedarmoede en verwerpen vaak hun veulens, waarna ze zsm weer gedekt moeten worden.

Behalve de ellende voor deze dieren omdat ze vaak ontstekingen schijnen te krijgen vind ik het gewoon te idioot voor woorden. Ik vind het met name zo schrijnend omdat er chemische vervangers zijn om het medicijn pmsg te maken, dus zijn deze bloedboerderijen niet meer nodig.

Dierenrecht.nl wil Nederlandse varkenshouders, veeartsen en melkveehouders vragen om middelen met pmsg niet meer te gebruiken en wil hen handtekeningen overhandigen.

Ik heb getekend.

http://www.dierenrecht.nl/bloedboerderijen

Je beseft pas wat je had, als het er niet meer is.
In Memoriam wereldpaardje Shadow [IM] Shadow je was met je miniformaat een groot wereldpaard

Het tij keren kan dat? Doorzetten of verkopen, dat was de vraag na de val, lees hier meer: [PP] [VOLG] Het tij keren, kan dat?

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten