Dekens dillema, tips gevraagd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Dekens dillema, tips gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-02 17:08

Mijn pony staat 24 per dag buiten, en ik had vorig jaar winter dus een winterdeken erop.. bleek dat die niet waterdicht was..

Dus hebben we een ongevoerde regendeken aangeschaft. Met passen hebben we hem niet dichtgemaakt en ja hoor hij pasde.
Eenmaal thuis opgedaan bleek dat ie wel lang genoeg was als je hem niet dichtmaakt maar als je hem voorin dichtmaakt moet je de deken naar voren trekken anders kom je niet met de gesp bij de 'riem' zeg maar..
en dan steekt zn kont dus eruit..

balen Boos! hele investering (tegen de 300 piek) en dan is ie iets te klein.. naja het moest maar..
winterdeken eronder en als het ging regenen werd die deken achter dus nat.. de winterdeken dus want die stak er uit omdat de regendeken iets te klein is..

nu dit jaar heeft ie alleen nog de regendeken aan maar als ik de winterdeken eronder wil doen wordt telkens de 'kont' van de winterdeken dus nat en ja das niet zo goed he..

maar nu krijg ik nu dus een stal deze winter (ff voor de duidelijkheid; een eigen wei) en komt ie snachts binnen te staan.. ik moet hem dan zelf savonds in de stal zetten en smorgens weer eruit ..
en nu zei mijn moeder; dan doe je toch alleen de regendeken om overdag en snachts op stal alleen de winterdeken maar dan moet ik ELKE avond en ELKE ochtend (voor school) deken eraf halen,en andere er weer op.. dus dat vond ik niet zo'n slim plan,erg onhandig en gedoe.

hoe zouden jullie dit doen? alle tips zijn welkom. en mijn moeder heeft geen zin om een nieuwe regendeken te kopen want die deken was zo duur en hij kan nu echt niet meer terug naar een jaar.
ik had vandaag dus ruzie met mn moeder hierover want ik vind het zo lomp. Ik kan ook alleen de regendeken op stal en op de wei maar dat is wat te koud eigenlijk..

dus nogmaals hoe zouden jullie dit aanpakken??

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-02 17:27

Dat zou wel eens een goed idee kunnen zijn, maar ik weet niemand waarmee ik kan ruilen eigenlijk.

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-02 17:53

maar dat is alleen de deken erop en eraf en bij mij zou dan savonds de regendeken eraf en winterdeken erop en smorgens winterdeken eraf en regendeken erop..
laura gaat passion dan smorgens ook binnen zetten maar geen dekens op doen.

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-02 18:18

Die regendeken is van harry's horse.. maar waterdicht wil niet zeggen 100 % water dicht.. hoelang heb je die nu?? en staat je paard altijd buiten of maar een uurtje?

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-02 21:44

jaa die hh lijkt me ook super maar moet ik eerst ff geld zien te scoren! (oppassen? Knipoog Knipoog ) en dan maar geen zweetdeken Haha!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-02 21:49

Boogiegirl schreef:
van je kleedgeld Haha!
wanneer gaan we nu eens eindelijk die briefjes ophangen?
ik zou zowiezo geen zweetdeken kopen, Ex zweet toch (bijna) niet! zonde van je geld Knipoog


Ohh ja kleeeedgeld Cool Kwijl }>

Oehoe dat wordt link met m'n ouders Haha! maarja Haha! zullen we vrijdag briefjes ophangen???

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, Noor17, YandexBot en 74 bezoekers