Wie heeft er een paard cq pony met hoge schoft.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 12:52

Iones heeft een hele hoge schoft. Dat schijnt typerend te zijn voor engels volbloed, en zijn vader was dus volbloed. Inderdaad, er waren weinig zadels die goed lagen op hem, de meesten lagen op zijn schoft. toen kocht ik een County, en die paste goed. het veelzijdigheids/springzadel is een passier. Je hebt van die zadels die op elk paard passen. Omdat de county niet op paddy paste (met lagere en bredere schoft) moest ik op zoek naar een ander dressuurzadel. Ik kocht een 2e hands KN> Deze ligt op beide paarden prima. er heeft ook nog een stubben scandica op gelegen, en een diamant en die pasten prima. Het zijn kennelijk toch merken met een universele pasvorm. Er zijn wat zadels hier op bokt te koop die mogelijk zouden kunnen passen:
het kieffer dressuurzadel van Branca,
het bijna nieuwe county zadel van Sando;
het bijna nieuwe stubben scandica zadel van Biebel. Misschien is het zeer de moeite waard om eens contact op te nemen met een van hen. Dan heb je straks voor minder geld een zowat nieuw zadel dat goed ligt.

De hond is de betere mens


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fayyah19, Fudge, Iris94, rocky_1995, Sjors050, turtlelito, Verara en 166 bezoekers